معرفی نسخه تجاری آپ! الکتریکی

معرفی نسخه تجاری آپ! الکتریکی

فرانکفورت ۲۰۱۳: اگر در اداره پست یا پیک یا برای خدمات تکنسین ها به مشتریان شرکتتان بدنبال خودرویی برای جابجایی های شهری هستید، نسخه تجاری آپ! الکتریکی قطعا یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما خواهد بود چرا که تنها ۳۵۴۰ میلیمتر طول داشته و عرض و ارتفاع آن هم به ترتیب به ۱۶۴۵ و ۱۴۷۷ میلیمتر می رسد.

فولکس این هاچبک الکتریکی را به روکش های پلاستیکی بجای شیشه عقب مجهز کرده، اگر هم صندلی سرنشین آن را بخوابانید حجم محفظه بار تا ۱۴۰۰ لیتر افزایش می یابد. در قسمت فنی هم فولکس با خبرهای جدیدتری به فرانکفورت آمده؛ مثلا اینکه انرژی تولیدی پکیج باطری های لیتیوم/یونی آن ۱۸.۷ کیلووات ساعت است یا اینکه درحین شارژ باطری و صرف نظر از میزان ولتاژ، بعد از ۳۰ دقیقه بیش از ۸۰% ظرفیت باطری های شارژ می شوند.

ناگفته نماند که قوای حرکتی این خودرو هیچ تفاوتی با آپ! الکتریکی ندارد؛ یعنی یک موتور الکتریکی با قدرت ۸۲ اسب و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر که می تواند این خودرو را تا حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر برساعت به پیش ببرد. همچنین شتاب صفرتا ۱۰۰ آن به کمتر از ۱۲.۴ ثانیه و متوسط مسافت قابل پیمایش آن هم به حدود ۱۶۰ کیلومتر با یکبار شارژ می رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.