معرفی نسخه‌های ۱۰۰ سالگی محصولات مزدا

معرفی نسخه‌های ۱۰۰ سالگی محصولات مزدا

مزدا برای گرامیداشت سالگرد یک‌صد سالگی خود طیف گسترده‌ای از محصولات سفارشی خود را معرفی کرد. این خودروها دارای بدنه‌ای دو رنگ الهام گرفته از اولین خودروی این برند یعنی R360 می‌باشند.

نسخه‌های ۱۰۰ سالگی محصولات مزدا دارای رنگ بدنه سفید و کابینی ویژه بوده و در آن نشان‌های منحصربه‌فردی بکار رفته است. تمامی مدل‌های ۱۰۰ سالگی مزدا از صندلی‌های چرمی و کف‌پوش‌های سفید و کبود سود می‌برند.

همچنین خودروهای یاد شده به منظور ارتقای خاص بودن خود دارای برخی ویژگی‌های متمایز نیز هستند. از جمله این موارد می‌توان به نشان ۱۰۰ سالگی در کف‌پوش‌ها، کلید استارت و پشت‌سری‌ها اشاره کرد.

همین نشان‌ها در رینگ‌ها و گلگیرهای جلو نیز نصب شده‌اند. بالاتر از همه‌ی این موارد مدل ۱۰۰ سالگی مزدا MX-5 کانورتیبل قرار دارد که از سقف پارچه‌ای گیلاسی تیره سود می‌برد.

این خودروها قرار بود در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ رونمایی شوند اما معرفی آن‌ها دیروز در ژاپن انجام شده است. پیش سفارش این خودروهای سفارشی که شامل مزدا ۲، مزدا ۳، CX-3، CX-30، CX-5، CX-8، مزدا ۶، MX-5 کانورتیبل و RF می‌باشد از هم‌اکنون شروع شده است. این خودروها تا پایان مارس ۲۰۲۱ در ژاپن عرضه خواهند شد.

در بریتانیا نیز ۱۰۰ دستگاه از مدل‌های سفارشی MX-5 کانورتیبل، CX-30 و مزدا ۳ عرضه خواهد شد.

این خودروها از مزدا R360 که اولین خودروی تولیدی مزداست الهام گرفته‌اند. مهم‌ترین ویژگی مشترک این خودروها با R360 تولید شده در سال ۱۹۶۰ بدنه‌ی دو رنگ می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.