معرفی نسخهٔ کشیدهٔ هونگچی H9 پلاس در نمایشگاه پکن، مایباخ چینی!

معرفی نسخهٔ کشیدهٔ هونگچی H9 پلاس در نمایشگاه پکن، مایباخ چینی!

نسخهٔ کشیدهٔ سدان لوکس هونگچی H9 که H9+ نام گرفته است، برای اولین بار در ماه آگوست در یک شوروم اختصاصی به نمایش درآمد که این نشان می‌داد اولین نمایش عمومی و رسمی آن به‌زودی صورت خواهد گرفت. حال پس از گذشت حدود دو ماه، این اتفاق در نمایشگاه پکن رخ داده و یک H9+ دورنگ سفید و قرمز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فاصلهٔ محوری این نسخهٔ کشیده نسبت به نسخهٔ معمولی ۲۰ سانتیمتر افزایش پیدا کرده و به ۳,۲۶۰ میلی‌متر رسیده است. طول کلی خودرو نیز حالا به ۵.۳۴ متر رسیده که تنها حدود ۱۰ سانتیمتر از مرسدس-مایباخ S کلاس کمتر است. به لطف این طول بیشتر، در داخل خودرو فضای کافی برای دراز کردن پاها در پشت صندلی‌های جلو وجود دارد درحالی‌که بین دو صندلی خلبانی عقب هم کنسولی با دو جام بلند شامپاین تعبیه شده است.

مثل بیرون H9+، در داخل هم طرح دورنگ سفید و قرمز کار شده و رنگ قرمز حتی تا کف‌پوش‌ها هم ادامه پیدا کرده است. شیوهٔ تقسیم این طرح دورنگ در بیرون خودرو اما کمی عجیب است زیرا خودروسازان معمولاً مرز تغییر رنگ را بالاتر از خط شانه یا درست روی آن قرار می‌دهند اما این مرز در H9+ پایین‌تر است.

نسخهٔ معمولی H9 با دو پیشرانهٔ مختلف به بازار عرضه می‌شود که موتور پایهٔ آن یک نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور است و یک موتور قوی‌تر ۳ لیتری V6 سوپرشارژ با ۲۸۳ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور هم برای آن قابل سفارش خواهد بود؛ اما به گفتهٔ رسانه‌های چینی، نسخهٔ کشیدهٔ این سدان لوکس به‌صورت استاندارد با موتور V6 عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.