معرفی نسخهٔ ویژهٔ مایباخ S450 کالکتور ادیشن برای بازار چین

معرفی نسخهٔ ویژهٔ مایباخ S450 کالکتور ادیشن برای بازار چین

چینی‌ها به خودروهای لوکس علاقهٔ زیادی دارند و به همین دلیل مرسدس نسخهٔ جدیدی از مایباخ S450 را صرفاً برای بازار محلی این کشور معرفی کرده است. این نسخه که کالکتور ادیشن (Collector’s Edition) نام دارد، بر اساس مدل موجود مایباخ S450 ساخته شده که این یعنی زیر کاپوت آن پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو قرار گرفته که همراه با سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت کار می‌کند. این موتور ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ ۴Matic به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

در ظاهر S450 کالکتور ادیشن اولین چیزی که جلب‌توجه می‌کند جلوپنجرهٔ چشمگیر آن است. هرچند این جلوپنجره در برخی بازارهای خاص در نسخهٔ معمولی S450 هم ارائه می‌شود اما با جلوپنجرهٔ نسخه‌های معمولی S کلاس تفاوت دارد؛ اما بزرگ‌ترین تغییر ظاهری این نسخهٔ ویژه، رینگ‌های سفارشی ۲۰ اینچی مشکی و نقره‌ای است. علاوه بر این، S450 کالکتور ادیشن در بیرون با رنگ قهوه‌ای متمایزی رنگ‌آمیزی شده که جذابیت و شکوه آن‌را دوچندان کرده است.

ویژگی‌های خاص و سفارشی در داخل این سدان لوکس هم به چشم می‌خورد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به چرم قهوه‌ای در همهٔ صندلی‌ها، لوگوی دوخته‌شدهٔ مایباخ در پشت‌سری‌ها و تریم‌های چوی در رو دری‌ها و پشت صندلی‌های جلو اشاره کرد. مایباخ S450 کالکتور ادیشن با این ویژگی‌ها برای تجار چینی که ترجیح می‌دهند بجای اینکه خود با خودرو رانندگی کنند، در صندلی عقب بنشینند، کاملاً زیبا و مناسب به نظر می‌رسد. فعلاً نمی‌دانیم که این مایباخ S450 کالکتور ادیشن نسخه‌ای تولید محدود خواهد بود یا نه ولی قیمت پایهٔ آن در چین ۱,۴۵۸,۸۰۰ یوآن معادل ۲۰۵ هزار دلار اعلام شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.