معرفی نسخهٔ ویژهٔ ب‌ام‌و X2 M Mesh Edition

معرفی نسخهٔ ویژهٔ ب‌ام‌و X2 M Mesh Edition

ب‌ام‌و به‌تازگی نسخهٔ ویژه‌ای از کراس‌اوور X2 را با نام M Mesh Edition معرفی کرده است. این پکیج ویژه که برای مدل ۲۸i ارائه شده است، شامل ویژگی‌های مختلف پکیج سفارشی M Sport X می‌شود و بنابراین به‌صورت استاندارد با پکیج‌های M Sport Exterior و Shadowlin همراه خواهد بود. ویژگی‌های بیرونی اصلی X2 مِش ادیشن شامل قاب مشکی براق پنجره‌ها، حلقهٔ مشکی‌رنگ دور لوگوی ب‌ام‌و روی درب صندوق و سر اگزوزهای مشکی‌رنگ می‌شود. این X2 ویژه با پنج رنگ بیرونی مختلف شامل سفید آلپاین، خاکستری متالیک، آبی متالیک، مشکی متالیک و نارنجی متالیک ارائه می‌شود.

نمونه‌هایی که در خارج از ایالات‌متحده عرضه می‌شود روی بدنهٔ خود برچسب‌های نارنجی‌رنگی دارند اما در نسخه‌های مخصوص بازار ایالات‌متحده این برچسب‌ها وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد و رینگ‌های ۲۰ اینچی آئرودینامیکی قابل سفارش که به تریم نارنجی و مشکی مجهز هستند نیز به ظاهر منحصربه‌فرد این نسخهٔ ویژه افزوده‌اند. رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های ۲۲۵/۴۵ پنچررو پوشیده شده‌اند درحالی‌که لاستیک‌های رینگ‌های ۲۰ اینچی فاق کمی کوتاه‌تری داشته و از نوع ۲۵۵/۴۰ پنچررو هستند. برای هردوی این رینگ‌ها لاستیک‌های چهارفصل یا تابستانی پرفورمنس هم قابل سفارش خواهد بود.

X2 M مِش ادیشن در داخل به‌صورت استاندارد به صندلی‌های M Sport مجهز شده که با چرم سوراخ‌دار داکوتا پوشیده شده‌اند. پارکابی‌های منحصربه‌فرد با نوشتهٔ Edition، تریم آلومینیومی شش‌ضلعی، تزئینات کرومی خاکستری و غربیلک فرمان M Sport با میدونی‌های تعویض دنده هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این X2 ویژه هستند.

ب‌ام‌و X2 28i که در دو نسخهٔ محرک جلوی SDrive و چهارچرخ محرک XDrive قابل خریداری است، به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. مدل SDrive28i ظرف ۶.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که XDrive28i این کار را در ۶.۳ ثانیه انجام می‌دهد. ب‌ام‌و قیمت پکیج M Mesh Edition را ۳,۵۵۰ دلار اعلام کرده است که به قیمت پایهٔ ۳۶,۶۰۰ دلاری مدل X2 SDrive28i و ۳۸,۶۰۰ دلاری X2 XDrive28i اضافه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.