معرفی موتورسیکلت‌های جدید ب‌ام‌و موتوراد

معرفی موتورسیکلت‌های جدید ب‌ام‌و موتوراد

سبد محصولات R 18 ب‌ام‌و موتوراد با معرفی دو نسخه جدید B و Transcontinental گسترش می‌یابد.

این شرکت از مدل R 18 Transcontinental به عنوان گرندتورر آمریکایی یاد کرده و بنابراین این موتورسیکلت مناسب مسافرت‌های طولانی است.

این وسیله نقلیه با توجه به مأموریت خود دارای شیشه جلوی نسبتاً بزرگ است. R 18 Transcontinental همچنین از بادشکن‌های همرنگ بدنه، چراغ‌های محوری، دسته‌ها و صندلی‌های گرم شونده متمرکز روی راحتی بیشتر موتورسیکلت‌سوار سود می‌برد. تکمیل کننده تجهیزات این موتورسیکلت نیز چراغ‌هایی با قاب همرنگ بدنه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم صوتی مارشال با چهار بلندگو و دو ساب ووفر هستند.

مدل R 18 B نیز شبیه برادر خود بوده اما کمی اسپورت تر است. از جمله تغییرات این موتورسیکلت می‌توان به شیشه جلوی کوتاه‌تر، صندلی ساده نازک‌تر و عناصر مشکی مات در بدنه اشاره کرد.

خریدارانی که دنبال محصولی خاص‌تر هستند می‌توانند مدل فرست ادیشن را سفارش دهند که برای هر دو موتورسیکلت در دسترس بوده و دارای رنگ بدنه مشکی کلاسیک، عناصر کرومی و خطوط سفید می‌باشد. این مدل‌ها همچنین از صندلی سفارشی و نشان‌های فرست ادیشن سود می‌برند.

نیروبخش هر دو موتورسیکلت پیشرانه ۲ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۰ اسب بخاری و گشتاور بیشتر از ۱۵۰ نیوتون متری است. محصولات جدید ب‌ام‌و موتوراد همچنین با آپشن های گوناگونی همچون رنگ متالیک گلکسی در دسترس می‌باشند.

این دو موتورسیکلت از ماه آینده و با قیمت ۲۱۴۹۵ دلاری برای R 18 B و ۲۴۹۹۶ دلاری برای مدل R 18 Transcontinental عرضه خواهند شد. به این ترتیب محصول جدید ب‌ام‌و موتوراد گران‌تر از هوندا گلد وینگ خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.