معرفی مزدا CX-3 اوربان درِسِر جدید

معرفی مزدا CX-3 اوربان درِسِر جدید

مزدا علاقه زیادی به عرضه خودروهای سفارشی دارد. فقط کافی است به نسخه‌های سفارشی سالگرد ۱۰۰ سالگی اشاره کنیم که همین اواخر معرفی شدند؛ اما جدیدترین محصول سفارشی مزدا در آمریکا عرضه نخواهد شد زیرا برای مشتریان ژاپنی تدارک دیده شده است. این خودرو مزدا CX-3 اوربان درسر Urban Dresser نام دارد که بیشتر برای ترددهای شهری بوده و باعث شده این کراس اوور ساب کامپکت محصولی شیک‌تر شود. خودروی موردبحث بر پایه نسخه ژاپنی ۱۵S تورینگ بنا شده ولی خب در بدنه به سختی خواهید توانست تفاوتی را تشخیص دهید.

این خودرو از همان رینگ‌های ۱۶ اینچی و رنگ بدنه خاکستری پلی متال موجود در نسخه‌های فول CX-3 سود می‌برد. زیر کاپوت هم پیشرانه ۱.۵ لیتری قرار دارد که همین پیشرانه را می‌توانید در تویوتا یاریس ۲۰۲۰ نیز ببینید خودرویی که در واقع یک مزدای ریبج شده است. جلوپنجره CX-3 اوربان درسر نیز مشکی بوده و تریم پنجره‌ها نیز همین‌گونه است.

اما داخل کابین داستان متفاوتی وجود دارد. صندلی‌ها ترکیب ویژه‌ای از چرم سفید و پارچه قهوه‌ای هستند. همین پوشش قهوه‌ای روشن روی داشبورد و درب‌ها نیز بکار رفته است. مزدا می‌گوید این ترکیب باعث ایجاد فضای جذاب با ظاهری مدرن و خودمانی می‌شود.

از جمله تجهیزات استاندارد CX-3 اوربان درسر می‌توان به صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده، هدآپ دیسپلی و طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی از جمله ترمز شهری هوشمند، هشدار توجه راننده، تشخیص علائم ترافیکی، دوربین ۳۶۰ درجه و حسگرهای پارک جلو و عقب اشاره کرد.

این خودرو را می‌توان به‌صورت چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد اما تنها گیربکس موجود از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است. نسخه‌های دیفرانسیل جلو قیمتی معادل ۲۱۷۵۰ دلار دارند درحالی‌که برای مدل چهار چرخ محرک باید ۲۳۹۵۰ دلار پرداخت کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.