معرفی مرسدس V مدل ۲۰۱۴

معرفی مرسدس V مدل ۲۰۱۴ [ویدئو]

سرانجام نسخه نهایی V-class در شهر مونیخ و با حضور بیش از ۴۵۰ مهمان بین المللی رونمایی شد. V-class خودرویی است که به اعتقاد مرسدس باید تنها گزینه خرید شما در بازار ون های لوکس باشد. این خودرو، پادشاه مینی ون ها به شمار می رود. 

V-Class که به جانشینی مدل های سابق ویانو آمده، طراحی خود را مدیون سایر اعضای جدید خانواده مرسدس مانند E-class و C-class و حتی S-class است. جلوپنجره خودرو که دارای خطوط افقی است توسط چراغ های LED دار جدید احاطه شده، در نمای جانبی نیز هرچقدر به قسمت انتهایی نزدیک می شویم، می بینیم که خطوط شانه خودرو روبه بالا حرکت می کنند. همچنین وجود شیشه های دودی عقب فضای اختصاص تری را برای سرنشینان V-class فراهم کرده است.

درون کابین V-class ذات لوکس این خودرو بیشتر خودنمایی می کند؛ ویژگی هایی مانند صندلی های چرمی، کنسول عقب، تریم چوبی، نورپردازی داخلی و نمایشگر سیستم COMAND که بالای کنسول جاسازی شده از جمله ویژگی های خوب V-class خواهند بود. مشتریان همچنین میتوانند این ون اشتوتگارتی را در مدل SWB با فاصله محوری ۳۲۰۰ میلیمتر و LWB با فاصله محوری ۳۴۳۰ میلیمتر سفارش دهند.

مرسدس برای این خودرو سیستم های پایداری و ایمنی جدیدی مانند Crosswind Assist و همچنین ATTENTION ASSIST را بصورت استاندارد بکار برده اما درعین حال موارد دیگری مانند دوربین ۳۶۰ درجه ای، سیستم کمکی پارک و گیربکس ۷G-TRONIC PLUS اتومات و … بصورت سفارشی خواهند بود. برای V-class فعلا سه انجین چهارسیلندر تدارک دیده شده که مشخصات آنها به قرار زیرست:

  • ۱۳۶ اسب بخار قدرت؛ ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور (۲۰۰CDI).
  • ۱۶۳ اسب بخار قدرت؛ ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور (۲۲۰CDI).
  • ۱۹۰ اسب بخار قدرت؛ ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور (۲۵۰BlueTec)

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.