معرفی مرسدس بنز GLS گرند ادیشن ۲۰۱۸

معرفی مرسدس بنز GLS گرند ادیشن ۲۰۱۸

مرسدس از نسخه جدید شاسی‌بلند GLS با نام گرند ادیشن رونمایی خواهد کرد. این شاسی‌بلند فول سایز که منحصربه‌فردتر از برادران خود می‌باشد در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی می‌شود.

گرند ادیشن جدید پس از معرفی در اروپا هم‌اکنون درصدد جذب آمریکایی‌ها نیز بوده و دارای کابینی لوکس‌تر با عناصر منحصربه‌فرد می‌باشد. این ویژگی‌ها شامل صندلی‌های چرم ناپای قهوه‌ای اسپرسو و دیزاینو با دوخت‌های خاص می‌باشند.

از دیگر شاخصه‌های کابین GLS گرند ادیشن می‌توان به تریم ویژه با نوارهای روشن و داشبورد چرم ناپا به همراه نورپردازی استاندارد و کف‌پوش‌های قهوه‌ای اسپرسو اشاره کرد.

اما مرسدس دستی نیز بر سر و روی این خودروی شاخص کشیده و در مدل GLS450 شاهد رینگ‌های دو رنگ ۲۰ اینچی و چراغ‌های LED هوشمند هستیم درحالی‌که مدل گران‌بهاتر GLS550 از رینگ‌های ۲۱ اینچی و چراغ‌های LED فعال سود می‌برد.

مدل‌های GLS450 دارای قلب تپنده ۶ سیلندر ۳ لیتری ۳۶۲ اسبی هستند درحالی‌که برادران بزرگ‌تر GLS550 از نیروگاه ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری با خروجی ۴۴۹ اسب بخار استفاده می‌کنند.

مرسدس بنز GLS گرند ادیشن همان‌گونه که گفته شد در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ به عموم مردم معرفی شده و فروش آن از نیز اواسط سال جاری شروع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.