معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن ۱۸۸۶ سفارشی

معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن ۱۸۸۶ سفارشی

مرسدس بنز نسخه‌ای سفارشی از شاسی‌بلند الکتریکی EQC را به نمایشگاه نیویورک آورده است.

این خودرو EQC ادیشن ۱۸۸۶ نام گرفته و ادای احترامی به زمان اختراع خودرو توسط مرسدس بنز محسوب می‌شود. کارل بنز در ۲۹ ژانویه‌ی ۱۸۸۶ حق اختراع خودرویی با پیشرانه‌ی بنزینی را ثبت کرد. برای اولین بار در جولای سال ۱۸۸۶ بود که خودروی سه چرخ او ظاهر شد و از اینجا بود که تاریخ حمل‌ونقل با استفاده از سوخت‌های فسیلی شروع شد.

مرسدس بنز معتقد است هم‌اکنون هم در برهه‌ای مشابه از زمان قرار داریم زیرا باید آماده‌ی عصر خودروهای الکتریکی باشیم. به همین خاطر هم ژرمن‌ها نسخه‌ای سفارشی از شاسی‌بلند الکتریکی خود را معرفی کرده‌اند.

با مشاهده‌ی تصاویر نمی‌توانید این خودرو را تشخیص دهید اما مرسدس ادعا می‌کند EQC ادیشن ۱۸۸۶ دارای چندین ویژگی متمایز و خاص است. در آغاز باید گفت این خودرو تنها با رنگ پیشرفته‌ی نقره‌ای متالیک عرضه شده و پانل رادیاتور (جلوپنجره) آن دارای عناصر مشکی می‌باشد. نشان روی گلگیر نیز از نوع مشکی براق بوده و نوشته‌ی ۱۸۸۶ آبی روی آن به چشم می‌خورد. دیگر ویژگی این خودرو نیز رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق با عناصر سفیدرنگ می‌باشد.

داخل کابین هم صندلی‌های آبی و مشکی ایندیگو بکار رفته‌اند که طراحی جدیدی دارند. نشان ادیشن ۱۸۸۶ روی صندلی‌ها و کنسول مرکزی و همچنین نوشته‌ی EQC در روی کف‌پوش‌ها از دیگر ویژگی‌های متمایز این شاسی‌بلند الکتریکی هستند.

جدای از تغییرات اعمال شده در بدنه و کابین، مرسدس EQC ادیشن ۱۸۸۶ از پکیج‌های متنوعی همچون پکیج Energizing برخوردار شده است. سیستم صوتی برمستر، صندلی‌های راننده و سرنشین برقی با حافظه و طیف وسیع سیستم‌های کمک‌راننده نیز از دیگر ویژگی‌های EQC سفارشی هستند.

مرسدس نگفته که آیا این خودرو از تغییراتی در قوای محرکه هم برخوردار شده یا نه اما مدل استاندارد دارای دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۴۰۲ اسبی و گشتاور ۷۶۴ نیوتون متری است که باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه‌ای می‌شود. یک باتری لیتیوم-یون ۸۰ کیلووات ساعتی هم برد ۴۷۱ کیلومتری ایجاد می‌کند.

مرسدس EQC ادیشن ۱۸۸۶ از سال ۲۰۲۰ در آمریکا عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.