معرفی مرسدس بنز C کلاس L کشیده در پکن

معرفی مرسدس بنز C کلاس L کشیده در پکن

شاید مرسدس بنز A کلاس سدان و کانسپت برجسته مایباخ در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ عمده توجهات را به خود جلب کرده باشند اما این دو خودرو تنها محصولات حاضر در غرفه ستاره سه پر دنیای خودرو نیستند.

علاوه بر دو محصول یاد شده، دایملر نسخه کشیده‌تر C کلاس سدان را نیز معرفی کرده است. این خودرو که ۸ سانتی‌متر طویل‌تر از مدل استاندارد بوده فضای پای بیشتری در بخش عقب کابین دارد. همه‌ی این‌ها برای خریداران چینی که در صندلی عقب نشسته و راننده آن‌ها را به مقصد می‌رساند عالی است.

مرسدس C کلاس همچنین در چین با پیشرانه‌های ۴ سیلندر جدیدی معرفی شده که دارای تکنولوژی ۴۸ ولتی EQ می‌باشد. این سیستم هیبریدی بسیار ملایم راه خود را به طیف پیشرانه‌های دایملر باز کرده و باعث بهبود مصرف سوخت شده و همچنین نیروی خود را به سیستم‌های فرعی اضافی می‌رساند.

این سدان جمع‌وجور و لوکس همچنین به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED با نوربالای بسیار وسیع سود می‌برد. همچنین پشت آمپرهای دیجیتالی جدید، صفحه مدیای بزرگ، غربیلک فرمان چندکاره، نورپردازی ۶۴ رنگی و صندلی‌های بسیار راحت از دیگر شاخصه‌های کابین C کلاس L هستند.

نیکلاس اسپیکس مدیر فروش مرسدس در چین می‌گوید:

افرادی که کمی با تاریخچه برند ما آشنا هستند می‌دانند که C کلاس خودروی بسیار مخصوصی است. در سال ۲۰۱۴ و در همین نمایشگاه ما C کلاس L را معرفی کردیم که قواعد بازی را تغییر داد. از آن زمان تاکنون ۳۸۰ هزار مشتری این تغییر را تأیید کرده و به C کلاس اعتماد کرده‌اند.

دایملر علاوه بر A کلاس سدان، C کلاس کشیده و ویژن مرسدس-مایباخ اولتیمیت لاکچری کانسپت اقدام به معرفی مرسدس-مایباخ S680 نیز کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.