معرفی مرسدس بنز الکتریک ویژن EQXX با شعاع حرکتی خیره کننده

معرفی مرسدس بنز الکتریک ویژن EQXX با شعاع حرکتی خیره کننده

مرسدس بنز تیزر جدیدی از خودروی تمام الکتریکی ویژن EQXX منتشر و تائید کرد این خودرو در سوم ژانویه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۰ بود که ژرمن‌ها تیزری از این محصول مفهومی را منتشر کردند و در جولای نیز دومین تیز از عضو جدید خانواده محصولات الکتریکی مرسدس منتشر شد. مارکوس شافر عضو هیئت‌مدیره دایملر هم‌اکنون سومین تیزر را در حساب کاربری خود منتشر کرده و به برخی از جزئیات ویژن EQXX نیز اشاره داشته است.

شافر می‌گوید ویژن EQXXX یک خودروی کامپکت است که با یک‌بار شارژ در شرایط واقعی می‌تواند شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتری داشته باشد. او افزوده این خودرو در سرعت‌های عادی بزرگراهی مصرف انرژی تک‌رقمی و بسیار احساس‌برانگیزی خواهد داشت. مرسدس بنز همچنین روی راندمان آئرودینامیکی ویژن EQXX تمرکز خاصی داشته و گفته که این خودرو ضریب درگ بهتری نسبت به EQS خواهد داشت. ژرمن‌ها همچنین تلاش‌های زیادی برای افزایش تراکم انرژی باتری‌ها کرده‌اند به گونه‌ای که این تراکم انرژی باتری‌های ویژن EQXX حدود ۲۰ درصد بیشتر از EQS خواهد بود.

از نظر طراحی باید گفت در این تیزر می‌توانیم چراغ‌های جلوی LED و یک نوار نورانی LED در جلوی خودرو را تشخیص دهیم. ویژن EQXX همچنین فاقد آینه‌های جانبی سنتی بوده و از چراغ‌های عقب LED و کاپوتی عضلانی سود می‌برد. مرسدس بنز اشاره‌ای به تولید این کانسپت نداشته اما اگر EQXX تولید هم نشود تکنولوژی‌های آن در محصولات آتی ستاره سه پر دنیای خودرو بکار خواهد رفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.