معرفی مرسدس-ای ام جی GT چهار درب کوپه با پکیج آئرودینامیک

معرفی مرسدس-ای ام جی GT چهار درب کوپه با پکیج آئرودینامیک

با یکی از جذاب‌ترین سدان های تاریخ یعنی مرسدس-ای ام جی GT چهار درب کوپه آشنا شده‌ایم و این هیولای پرفورمنس آماده است تا بتواند در برابر تمامی سدان‌های چهار درب و حتی سوپرکارهای کامل قد علم کند؛ اما برای مشکل‌پسندان راه‌هایی نیز وجود دارد تا بتوان با آن خودروی خود را خاص‌تر کرد.

یکی از این روش‌ها سفارش پکیج آئرودینامیک است که نه تنها برای مدل مشکی GT 63 S حاضر در تصاویر عرضه شده بلکه تمامی دیگر مدل‌ها شامل نسخه‌ی پایه‌ی ۴۳، نسخه‌ی سطح میانی ۵۳ و مدل ۶۳ غیر S در دسترس می‌باشد. این پکیج در آلمان قیمت ۳۳۹۱ یورویی داشته و با تمامی آپشن های دیگر به جز پکیج‌های کروم یا کربن AMG همراه می‌شود. همچنین اگر به خودرو قلاب بکسل نصب کنید نخواهید توانست پکیج آئرودینامیک را سفارش دهید اما چرا باید فردی روی این خودرو قلاب نصب کند؟

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید نسخه‌ی پرچم‌دار GT چهار درب کوپه با پکیج فیبر کربن و نایت است. پکیج آئرودینامیک موردبحث باعث شده GT 63 S حتی در حالت سکون هم سریع به نظر آید. این پکیج که به‌صورت استاندارد روی مدل کاملاً فول ادیشن ۱ وجود دارد نمای جلوی گیراتر با استفاده از اسپلیتر بزرگ‌تر و منحرف‌کننده‌های هوای اضافی را به ارمغان می‌آورد. همچنین بال ثابت عقب دارای ظاهر مشکی براق بوده و دیفیوزر اسپورت‌تری هم نصب شده و اطراف سپر هم عناصر آئرودینامیکی به چشم می‌خورد.

مرسدس-ای ام جی اشاره‌ای به عرضه‌ی این پکیج در آمریکا نکرده است. مدل پایه‌ی GT 43 هم در آمریکا عرضه نمی‌شود. خریداران آمریکایی باید منتظر مدل GT 53 بمانند که هنوز قیمت آن در این کشور اعلام نشده است. به عنوان یادآوری باید گفت قیمت مدل ۶۳ و ۶۳ S به ترتیب از ۱۳۶۵۰۰ و ۱۵۹ هزار دلار شروع می‌شود. هر دو مدل ۶۳ در نیمه اول سال آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد و اندکی بعد هم مدل ۵۳ عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.