معرفی مرسدس-ای‌ ام‌ جی GT4 مسابقه‌ای ۲۰۲۰

معرفی مرسدس-ای‌ام‌جی GT4 مسابقه‌ای ۲۰۲۰

مرسدس دهمین سالگرد راه‌اندازی برنامه مسابقه‌ای مشتریان خود را با رونمایی از نسخه به‌روز شده خودروی مسابقه‌ای GT4 گرامی می‌دارد.

این خودرو که سریعاً قابل‌شناسایی است از فیس لیفت کوچکی از جمله کاپوت و چراغ‌های بازنگری شده سود می‌برد. مرسدس می‌گوید چراغ‌های جلوی LED این خودرو میدان دید بهتری را در پیست ایجاد می‌کنند.

تغییرات بزرگ زیر پوست خودرو رخ داده‌اند زیرا مهندسان مرسدس روی بهبود پرفورمنس آن تمرکز داشته‌اند. GT4 2020 از مجاری هوای فیبر کربنی جدید سود برده و برخی بخش‌های سیستم ترمز نیز ارتقا یافته‌اند. همچنین حفاظت گرمایی خودرو نیز بهتر شده و کالیپرهای ترمز با هوای سرد بیشتری پذیرایی می‌شوند. در کل همه این موارد باعث می‌شوند ترمزها عملکرد بهتری داشته باشند.

همچنین مخزن روغن ترمز بزرگ‌تری برای GT4 فیس لیفت در نظر گرفته شده و دیسک‌های جلو نیز نسبت به قبل تغییر کرده‌اند. این دیسک‌ها طول عمر و قابلیت اطمینان بیشتری دارند.

مرسدس همچنین خنک‌کننده روغن بهتری را روی محصول خود نصب ‌کرده است. نیروبخش این خودروی مسابقه‌ای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو است که قدرت ۴۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته سکونشئال به چرخ ها منتقل شده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیه می‌شود. حداکثر سرعت GT4 نیز فراتر از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

مرسدس-ای ام جی GT4 به‌روز شده هم‌اکنون قابل خریداری بوده و اولین نمونه‌ها تا چند روز دیگر به دست مشتریان خواهند رسید. قیمت این خودرو از ۲۰۹ هزار یورو شروع می‌شود اما خریداران می‌توانند پکیج‌های سفارشی را نیز انتخاب کنند.

اما مدل قبل از فیس لیفت GT4 در سال ۲۰۱۸ تولید شد و فروش بیش از ۱۲۰ دستگاهی داشت. این خودرو در پیست هم موفقیت زیادی کسب کرد به گونه‌ای که توانست ۱۳۷ پودیوم، ۱۵۱ پیروزی در کلاس‌های مختلف و ۵۳ پیروزی کلی را به دست آورد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.