معرفی مدیرعامل و رئیس جهانی جدید مزدا

معرفی مدیرعامل و رئیس جهانی جدید مزدا

مزدا برخی تغییرات در مدیران ارشد خود را اعلام کرد. مهم‌ترین تغییر رخ داده در این کمپانی ژاپنی معرفی مدیرعامل و رئیس جهانی جدید این برند است.

هم‌اکنون آکیرا ماروموتو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شده است. رئیس جدید مزدا تا همین چند روز پیش به عنوان معاون اجرایی شرکت در آمریکا انجام‌وظیفه می‌کرده است.

ماروموتوی ۶۰ ساله جایگزین ماسامیچی کوگایی می‌شود که از این پیس سمت رئیس هیئت‌مدیره را در اختیار می‌گیرد. رئیس پیشین هیئت‌مدیره آقای سیتا کانای نیز جایگاه خود را ترک کرده تا جا برای کوگای و ماروموتو باز شود.

با حضور ماروموتو در سکان‌داری مزدا، مدیر بخش تحقیقات و توسعه این شرکت آقای کیوشی فوجی وارا عهده‌دار ریاست بخش آمریکای این شرکت خواهد شد. فوجی وارا که ۵۸ ساله است با حفظ سمت همچنان ریاست بخش تحقیقات و توسعه را نیز بر عهده خواهد داشت. این مدیر با سابقه از سال ۱۹۸۲ تاکنون در مزدا مشغول به کار بوده و برخی پست‌های ارشد مزدا در این سال‌ها از جمله مدیریت بخش اروپایی را عهده‌دار بوده است.

کوگای ۶۳ ساله سابقه بیشتری در مزدا داشته و از سال ۱۹۷۷ تاکنون با این برند همکاری دارد.

همه این تغییرات پس از دیدار عمومی سهامداران اعلام شده‌اند. این دیدار در ۲۶ ژوئن انجام گرفته و البته نیازمند دیدار بعدی مدیران خواهد بود. البته انتظار نداریم هیچ مانع بزرگی در راه سکان‌داری ماروموتو وجود داشته باشد. مزدا شانزدهمین خودروساز بزرگ دنیا بوده و پس از تویوتا، نیسان، هوندا و سوزوکی پنجمین خودروساز بزرگ ژاپنی می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.