معرفی مدل جدید سدان سنوا D50 در چین

معرفی مدل جدید سدان سنوا D50 در چین

بهترین تصاویری که تاکنون از نسخه تولیدی سنوا D50 انتشار یافته، در معرض دید شماست. این خودرو محصولی از شرکت خودروسازی بیجینگ (Beijing Auto Shenbao) است و در ماه نوامبر سال جاری روانه بازار چین خواهد شد. طرح جدید آن نمایانگر خروجی بزرگ از فرم فعلی آن است؛ اما آیا بهتر نیز شده است؟… پلت‌فرم و پیشرانه که شاهد هیچ‌گونه تغییری نبوده است. پیشرانه نسبتاً کند ۱.۵ لیتری آن تنها ۱۱۴ اسب بخار توان تولید می‌کند. بهای سنوا D50 جدید از حول‌وحوش ۱۲,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

تصویر نسخه فعلی سنوا D50 را در اینجا ملاحظه می‌کنید:

جلوپنجره بزرگ سنوا D50 جدید در رنگ‌های تیره‌تر آن بهتر به چشم می‌آید. داخل کابین آن نیز شاهد یک بروز رسانی قابل‌ملاحظه، با تعبیه یک پانل دیجیتالی در پشت فرمان و همچنین نصب یک صفحه نمایش لمسی به حالت ایستاده در میانه داشبورد آن بوده است. فرمان با فرم کف تخت خود حالت اسپرتی را القاء می‌کند. صندلی‌ها هم به صورت اسپرتی هستند و در سه رنگ متفاوت عرضه می‌شوند. این خودرو در دو نسخه با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

طراحی بخش عقب سنوا D50 جدید به اندازه بخش جلوی آن چشمگیر و جذاب نیست و در مقایسه، تقریباً ملال‌آور است. چرخ‌های آن نیز خیلی کوچک و باریک هستند. نگاه کنید که چرخ‌های جلو به چه نحوی مشغول شنا در درون دهانه گلگیرها هستند.

منبع: CARNEWSCHINA.COM

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.