معرفی قطعات M پرفورمنس برای فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۵ و M5

معرفی قطعات M پرفورمنس برای فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۵ و M5

مدت زیادی از معرفی فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۵ و M5 نگذشته که مجموعهٔ قطعات M پرفورمنس برای این سدان‌های لوکس معرفی شده‌اند. بخش عمده‌ای از این قطعات از فیبر کربن ساخته شده‌اند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به اسپلیتر جلو، قاب جلوپنجره، قاب آینه‌های جانبی و رکاب‌های جانبی اشاره کرد. علاوه بر این، امکان سفارش نوار مشکی/نقره‌ای برای روی درهای سری ۵ و نوار سه رنگ برای M5 هم وجود دارد.

برای بخش عقبی این ماشین‌ها تریم مشکی براق روی سپر، دیفیوزر جدید در دو نسخهٔ فیبر کربنی یا مشکی مات، دو مدل اسپویلر فیبر کربنی، درب باک فیبر کربنی و سر اگزوزهای کربنی یا کرومی در نظر گرفته شده است. در همین حال، M5 می‌تواند به لنت‌های ترمز M پرفورمنس، سیستم تعلیق M پرفورمنس و کاور پیشرانهٔ فیبر کربنی M پرفورمنس هم مجهز شود. برای نسخه‌های دیزلی سری ۵ هم اگزوز M پرفورمنس قابل سفارش است.

برای سری ۵ چهار رینگ مختلف ارائه شده که از نمونه‌های ۱۹ اینچی M پرفورمنس فورج‌کاری شدهٔ مشکی‌رنگ گرفته تا ۲۰ اینچی M پرفورمنس چند پرهٔ دورنگ را شامل می‌شود. برای M5 نیز رینگ‌های اختصاصی ۲۰ اینچی M پرفورمنس با پره‌های Y شکل و رنگ خاکستری مات در نظر گرفته شده است.

تریم‌های داخلی منحصربه‌فرد هم تکمیل‌کنندهٔ مجموعهٔ قطعات M پرفورمنس برای سری ۵ و M5 مدل ۲۰۲۱ هستند. این تریم‌ها شامل غربیلک فرمان M پرفورمنس کربن/آلکانترا یا کربن/چرمی با میدونی‌های تعویض دندهٔ فیبر کربنی M پرفورمنس برای سری ۵ می‌شود درحالی‌که برای M5 می‌توان غربیلک فرمان اختصاصی Pro و تریم کربنی برای شیفتر دنده را سفارش داد. کف‌پوش‌های M پرفورمنس و میدونی‌های فولادی ضدزنگ M پرفورمنس هم از دیگر قطعات داخلی این خودروها هستند. پیش‌تر این قطعات M پرفورمنس بلافاصله پس از معرفی برای خانوادهٔ سری ۵ قابل سفارش خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.