معرفی قایق ۲۷۰۰ اسبی مرسدس-ای ام جی سیگارت

معرفی قایق ۲۷۰۰ اسبی مرسدس-ای ام جی سیگارت

دو شرکت پرآوازه مرسدس-ای ام جی و سیگارت ریسینگ در حال همکاری پر سابقه‌ای با یکدیگر بوده و امسال هم در حال گرامی داشت قایق خاص تیرانا ای ام جی ادیشن می‌باشد. مرسدس برای هماهنگی هرچه بیشتر با این قایق یک دستگاه مرسدس-ای ام جی G63 سیگارت ادیشن را نیز معرفی کرده اما باید گفت این خودرو فقط به تعداد یک دستگاه تولید شده است.

تیرانا ای ام جی ادیشن از ۶ پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری مرکوری ریسینگ ۴۵۰R استفاده می‌کند. هر پیشرانه قدرت ۴۵۰ اسب بخاری داشته و بنابراین قدرت کل این قایق برابر با ۲۷۰۰ اسب بخار می‌باشد. این نیروگاه پرقدرت باعث ایجاد سرعت ۱۲۹ کیلومتر در ساعتی می‌شود. یک ژیروستابلایزر نیز میزان چرخش را تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد تا توازن قایق در روی آب حفظ شود. برای مانور بهتر در سرعت‌های پایین نیز سکان‌هایی در بخش‌های مختلف قایق تعبیه شده است.

کابین این قایق پوششی از طرح‌های بژ و آبی تیره بوده و متریال بکار رفته نیز کیفیت بالایی دارند. این متریال باعث انعکاس گرما شده و بنابراین دمای داخل کابین خیلی بالا نخواهد رفت. پانل پشت آمپرها نیز دارای صفحات نمایشی دیجیتالی است. ساختار کلی قایق از نانو پوشیده شده است. این پوشش در برابر گرما مقاوم بوده و ضد بازتاب است.

سرنشینان از سیستم صوتی ۵۲۰۰ واتی با ۲۹ بلندگو لذت خواهند برد. در بخش پایانی قایق هم فضای آماده‌سازی غذا شامل گریل و سینک در نظر گرفته شده است. زیر عرشه نیز فضای استراحت، یخچال، تخت خواب و حمام با دوش تدارک دیده شده است.

اما شاسی‌بلند خاص مرسدس از همان ترکیب رنگی قایق یعنی مشکی و طلایی سود برده و به رینگ‌های ۲۲ اینچی مجهز است. داخل کابین نیز چرم بژ و آبی تیره دیده می‌شود. برند سیگارت ریسینگ نیز روی کف‌پوش‌ها و دستگیره سمت سرنشین جلو بکار رفته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.