معرفی فیس‌ لیفت چانگان CS55، کاملاً متفاوت از قبل

معرفی فیس‌لیفت چانگان CS55، کاملاً متفاوت از قبل

چانگان اولین تصاویر از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور کامپکت CS55 خود را منتشر کرده است. نسخهٔ جدید این خودرو طبق زبان طراحی جدید چانگان شکل گرفته که دنباله‌روی مدل‌های CS75 Plus و CS85 بوده و شکل ظاهری آن کاملاً با نسخهٔ قبلی متفاوت است. بخش جلویی CS55 مدل ۲۰۲۰ زبان طراحی جدید چانگان بنام «زندگی پویا» را به نمایش گذاشته که ویژگی اصلی آن جلوپنجرهٔ بسیار بزرگ با تریم کرومی است. بخش بالایی این جلوپنجره به چراغ‌های جدیدی متصل شده است که با لامپ‌های LED ماتریکس ارتقاء پیدا کرده‌اند و در پایین هم طراحی جدید سپر، نمای اسپرتی به دماغهٔ خودرو بخشیده است.

در بخش عقبی فیس‌لیفت CS55 هم مثل جلو شاهد نمایی جدید با چراغ‌های باریک هستیم که LED نواری درون آن کار شده و در کل عرض عقب خودرو کشیده شده است. در میانهٔ قسمت چراغ‌ها، لوگوی چانگان جای گرفته تا بیشتر به چشم آید. در پایین نیز سپر جدیدی به چشم می‌خورد که یک محافظ نقره‌ای‌رنگ به همراه دو سر اگزوز در آن کار شده درحالی‌که حالا جا پلاک هم از روی درب صندوق به روی سپر منتقل شده است. طی این فیس‌لیفت، ابعاد CS55 تغییری نکرده و بنابراین مثل قبل ۴,۵۰۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۶۰ میلی‌متر طول عرض و ۱,۶۹۰ میلی‌متر طول ارتفاع دارد.

چانگان فعلاً در مورد زیر کاپوت CS55 جدید حرفی نزده و به همین دلیل معلوم نیست آیا همچنان از همان پیشرانهٔ قبلی استفاده خواهد کرد یا موتور جدیدی برای آن ارائه می‌شود. نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت این خودرو به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن متر مجهز است که برای انتقال نیروی آن گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب است. هرچند احتمال استفاده از همین پیشرانه در CS55 مدل ۲۰۲۰ بیشتر است اما احتمال ارائهٔ یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ جدید با گیربکس دوکلاچه هم وجود دارد.

هنوز از داخل CS55 جدید تصویری منتشر نشده اما انتظار می‌رود مثل فیس‌لیفت‌های اخیر چانگان، در اینجا هم شاهد طراحی کاملاً جدیدی باشیم. این خودرو کراس‌اووری کامپکت است که در خانوادهٔ بلندقامتان چانگان بالاتر از مدل CS35 و پایین‌تر از CS75 قرار می‌گیرد. به گفتهٔ مقامات چانگان، فیس‌لیفت CS55 در سه‌ماههٔ سوم امسال رسماً به نمایش عمومی درآمده و تا پایان سال راهی بازار خواهد شد تا شاید بتواند فروش رو به کاهش چانگان را بهبود بخشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.