معرفی فیس‌ لیفت نسخهٔ کشیدهٔ مرسدس E کلاس، بچه مایباخی برای چینی‌ها!

معرفی فیس‌لیفت نسخهٔ کشیدهٔ مرسدس E کلاس، بچه مایباخی برای چینی‌ها!

چینی‌ها علاقهٔ عجیبی به فضای پای زیاد در عقب خودروها دارند و به همین دلیل بسیاری از خودروسازان جهانی نسخهٔ کشیدهٔ محصولات خود را به‌طور اختصاصی برای چین تولید می‌کنند. یکی از این خودروها مرسدس بنز E کلاس است که نسخهٔ کشیدهٔ آن در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ برای چینی‌ها معرفی شد. این خودرو که توسط جوینت ونچر پکن بنز در چین تولید می‌شود، گزینهٔ مناسبی برای کسانی است که خواهان E کلاس جادارتر و لوکس‌تری هستند اما پول خرید S کلاس را ندارند.

حال دقیقاً چهار سال بعد، فیس‌لیفت نسخهٔ کشیدهٔ E کلاس با همان اصلاحات و به‌روزرسانی‌های نسخهٔ جهانی در نمایشگاه پکن معرفی شده است. طول این نسخهٔ کشیده برابر با ۵,۰۵۶ میلی‌متر است که یعنی ۱۴۲ میلی‌متر از نسخهٔ معمولی طول بیشتری دارد. همچنین فاصلۀ محوری خودرو هم با ۱۴۰ میلی‌متر افزایش به ۳,۰۷۹ میلی‌متر رسیده است. E کلاس کشیده در ظاهر نیز با درهای عقب، لچکی و ستون C مشابه S کلاس مایباخ، از نسخه‌های معمولی متمایز شده است. به همین دلیل از این خودرو به‌عنوان S کلاس کوچک یاد می‌شود.

E کلاس L به‌عنوان یک خودروی پنج‌نفرهٔ تمام و کمال توصیف شده که راحتی بیشتری برای سرنشین وسطی عقب دارد. این سدان کشیدهٔ آلمانی همچنین در عقب به کنسول مرکزی جدیدی با نمایشگر لمسی داخلی و دو پورت USB هم مجهز شده است. علاوه بر این، مثل E کلاس جهانی، این نسخهٔ کشیدهٔ چینی هم حالا از جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX به همراه چراغ‌های جلو و عقب LED جدید برخوردار شده است.

E کلاس L در چین در سه مدل مختلف عرضه می‌شود. مدل اول که E260 L نام دارد، به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با سیستم هیبریدی خفیف مجهز است و ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد. قیمت این مدل از ۴۳۰,۸۰۰ یوآن معادل ۶۳,۲۰۰ دلار آغاز می‌شود. مدل بعدی با نام E300 L از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری توربو با ۲۵۸ اسب بخار قدرت سود می‌برد و قیمت پایهٔ آن ۴۶۷,۸۰۰ یوآن معادل ۶۸,۶۰۰ دلار است؛ و مدل آخر هم با نام E350 L از همین موتور ۲ لیتری ولی با سیستم هیبریدی خفیف و تنظیم قوی‌تر استفاده می‌کند. این مدل که ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد، به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic مجهز است و قیمت آن از ۶۴۲,۸۰۰ یوآن معادل ۹۴,۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.