معرفی فیس‌لیفت جیپ کامپس با تغییرات ظاهری جزئی و کابین کاملاً جدید

معرفی فیس‌لیفت جیپ کامپس با تغییرات ظاهری جزئی و کابین کاملاً جدید

جیپ در نمایشگاه گوانگژو نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مدل کامپس خود را معرفی کرده است. تغییرات ظاهری کامپس مدل ۲۰۲۲ به‌سختی قابل‌تشخیص هستند زیرا صرفاً به اصلاحاتی جزئی در جلوپنجره و چراغ‌های جلو محدود می‌شوند. بااین‌حال با کمی دقت بیشتر می‌توان متوجه تغییر مکان مه شکن‌های جلو و همین‌طور بزرگ‌تر شدن ورودی هوای زیر جلوپنجره شد. همچنین ورودی هوای پایینی هم حالا نمای اسپرت‌تری به خود گرفته است. طراحی نسخهٔ تریل‌هاوک هم کمی متفاوت بوده و از دماغه‌ای منحصربه‌فرد با سپری اختصاصی، قلاب‌های بکسل قرمزرنگ و روکش محافظ منحصربه‌فرد در اطراف ورودی هوای پایینی سود می‌برد.

هرچند تغییرات ظاهری کامپس مدل ۲۰۲۲ جزئی هستند اما در مورد داخل آن نمی‌توان همین حرف را زد زیرا در اینجا تغییرات بزرگی شامل غربیلک فرمان جدید، بازطراحی داشبورد و نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی صورت گرفته است. علاوه بر این، در اینجا می‌توان پانل دکمه‌های جدید، تریم‌های فلزی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۱ اینچی را هم مشاهده کرد. جیپ همچنین کنسول مرکزی و شیفتر دندهٔ کامپس را از نو طراحی کرده و شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند را هم به کابین آن افزوده است. به لطف این به‌روزرسانی‌ها، کابین کامپس مدل ۲۰۲۲ نسبت به مدل‌های قبلی بسیار لوکس‌تر به نظر می‌رسد.

کامپس با دو پیشرانهٔ مختلف در چین عرضه خواهد شد. موتور پایه از نوع ۱.۳ لیتری توربوشارژ است که با گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و انتقال قدرت محرک جلو همراه می‌شود. خریداران همچنین می‌توانند یک پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری توربوشارژ قوی‌تر را هم انتخاب کنند که با گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک ارائه می‌شود. نسخهٔ آمریکایی کامپس مدل ۲۰۲۲ احتمالاً چند ماه دیگر معرفی خواهد شد ولی به‌احتمال‌زیاد نباید تفاوتی با نسخهٔ چینی داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.