معرفی فیات پاندا ۲۰۲۱ با استایل به‌روز و تکنولوژی جدید

معرفی فیات پاندا ۲۰۲۱ با استایل به‌روز و تکنولوژی جدید

فیات با رونمایی از نسخه جدید پاندا که نیو پاندا نام دارد در حال گرامیداشت چهلمین سال تولید این خودروی خاطره‌انگیز می‌باشد.

خودروی موردبحث از سپر جلوی جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و رینگ‌های بازنگری شده سود می‌برد. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی نیز برای پاندا ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

نیو پاندا همچنین از پوشش به‌روز کابین، رنگ‌های جدید بدنه و داشبورد چوبی متمایز سود می‌برد.

اعضای خانواده این خودرو هم‌اکنون پذیرای عضو جدید اسپورت شده است. پاندا اسپورت برای جلب نظر مشتریان جوان‌تر طراحی شده و از رینگ‌های ۱۶ اینچی دو رنگ و آینه‌ها و دستگیره‌های درب همرنگ بدنه سود می‌برد. دستگیره‌های درب همچنین در صورت سفارش سقف مشکی‌رنگ تیره را به خود خواهند گرفت. تکمیل کننده تغییرات ظاهری نیز نشان‌های اسپورت و رنگ بدنه انحصاری خاکستری مات می‌باشد.

در کابین این خودرو داشبوردی با رنگ تیتانیومی، پوشش سقف مشکی و پانل‌های درب جدید با پوشش چرم دیده می‌شوند. خریداران پاندا اسپورت همچنین شاهد صندلی‌های دو رنگ خواهند بود. افرادی که به دنبال ظاهر خاص‌تری هستند می‌توانند پکیج پاندمونیو را سفارش دهند که شامل شیشه‌های تیره، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و فرمان چرمی با دوخت قرمز می‌باشد.

زیر کاپوت این خودرو قوای محرکه هیبریدی ملایم قرار دارد که شامل پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری با قدرت ۶۹ اسب بخار و یک استارتر/ژنراتور است که انرژی را در زمان ترمز و کاهش سرعت جمع کرده و آن را در باتری کوچک لیتیوم-یونی ذخیره می‌کند. این انرژی سپس برای استارت دوباره پیشرانه و به عنوان بخشی از سیستم استارت/استاپ بکار رفته و در زمان شتاب گیری از بار کاری پیشرانه درون‌سوز می‌کاهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.