معرفی شیائومی ناین بات لامبورگینی ادیشن، کوچک اما خاص!

معرفی شیائومی ناین بات لامبورگینی ادیشن، کوچک اما خاص!

شرکت چینی شیائومی که در کشور ما بیشتر با گوشی‌های هوشمندش شناخته شده از محصولی هیجان‌انگیز برای رانندگان رونمایی کرده است: یک گو کارت. البته این یک گو کارت معمولی نیست زیرا با راهنمایی‌های لامبورگینی تولید شده است.

محصول جدید شیائومی که به‌صورت رسمی ناین بات گو کارت پرو لامبورگینی ادیشن نام گرفته از رنگ ویژه محصولات لامبورگینی یعنی زرد برخوردار بوده و نشان‌های این خودروساز ایتالیایی نیز روی آن دیده می‌شوند. ناین بات گو کارت پرو لامبورگینی ادیشن برای گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس این شرکت تولید شده و با قیمت معادل ۱۴۷۹ دلار در دسترس خریداران چینی قرار خواهد گرفت.

این نسخه سفارشی که بر پایه مدل پیشین ناین بات گو کارت پرو تولید شده از قوای محرکه تمام الکتریکی و باتری ۴۳۲ وات‌ساعتی سود برده و طبق گفته‌ها می‌تواند یک پیست ۴۰۰ متری را به میزان ۶۲ بار و با سرعت متوسط ۴۰ کیلومتر در ساعت دور بزند.

شیائومی همچنین این کارت الکتریکی را به لاستیک‌های ویژه‌ای مجهز کرده تا دریفت کردن با آن آسان‌تر شود. همچنین ناین بات گو کارت پرو لامبورگینی ادیشن دارای سیستم پروفایل صدای پیشرانه است که صدای پیشرانه ۱۰ یا ۱۲ سیلندر لامبورگینی را شبیه‌سازی می‌کند.

محصول جدید شیائومی در دنیای گو کارت‌ها محصولی برجسته است. بخش جلوی این کارت از بال الهام گرفته از خودروهای فرمول ۱ سود می‌برد و همچنین صندلی ارگونومیکی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این کارت از فرمان کوچک مسابقه‌ای و بال عقب برخوردار شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.