معرفی شاسی‌ بلند برلیانس V6 جدید

معرفی شاسی‌بلند برلیانس V6 جدید

شاسی‌بلند برلیانس V6 در نمایشگاه خودروی گوانگ ژوی چین رونمایی شد. این خودرو یک شاسی‌بلند میدسایز است که از ماه دسامبر وارد بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا خواهد شد. برلیانس V6 از نظر طراحی واقعاً زیبا بوده و احتمالاً زیباترین خودروی تاریخ این برند لقب می‌گیرد.

شعار برلیانس برای این خودرو که پیشرو بودن در عصر هوشمند است واقعاً ادعای برجسته‌ای بوده و موضوع جالب‌توجه اینکه این برند از نام چینی Zhonghua با نوشتاری انگلیسی بهره برده است. برلیانس معمولاً از نام انگلیسی خود استفاده می‌کند.

این خودرو ۵ نفره بوده و در جایگاهی پایین‌تر از نسخه ۷ نفره V7 قرار می‌گیرد. نیروبخش خودروی مورد بحث پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۵۰ اسب بخار است. این پیشرانه می‌تواند به سه گیربکس ۶ سرعته دستی، ۶ سرعته اتوماتیک و ۷ سرعته دوکلاچه متصل شود. سه گیربکس برای یک پیشرانه!

برلیانس می‌گوید شاسی‌بلند V6 با حمایت رسمی ب‌ام‌و توسعه یافته است. این حمایت از توسعه طراحی تا تولید را در بر گرفته و بیش از ۲۰۰ کارمند آلمانی بر روی پروژه‌های V6 و V6 کار می‌کنند. برلیانس و ب‌ام‌و همچنین با یکدیگر روابط جوینت ونچری داشته و محصولات این برند آلمانی را برای بازار چین تولید می‌کند.

در داخل کابین شاهد صفحه لمسی بزرگ تسلا مانند، پشت آمپرهای آنالوگ با صفحه TFT بین آن‌ها بوده و همچنین فرمانی اسپورت و D شکل را می‌بینیم. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از سیستم‌عاملی بنام BriAir استفاده می‌کند.

برلیانس گفته سیستم تشخیص صوتی BriAir می‌تواند ۲۰ لهجه گوناگون چینی را تشخیص دهد. لهجه‌های زیادی در زبان چینی وجود داشته و رانندگان معمولاً برای استفاده از سیستم‌ها باید لهجه اصیل ماندارینی داشته باشند. به نظر می‌رسد برلیانس راهکاری برای این مشکل پیدا کرده است.

در نمای جلوی خودرو شاهد جلوپنجره براق و زیبایی هستیم اما خط پایینی آن کمی عجیب بوده و به نظر نمی‌رسد که به‌صورت مستقیم به سپر وصل شده باشد. در واقع فاصله‌ای بین این دو وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.