معرفی شاسی‌ بلند الکتریکی NIO ES8

معرفی شاسی‌بلند الکتریکی NIO ES8

خودروساز چینی NIO به تازگی از شاسی‌بلند الکتریکی خود با نام ES8 رونمایی کرده است. این خودروی ۷ نفره پرفورمنس، مخصوصاً برای بازار چین ساخته می‌شود. NIO تلاش می‌کند تحویل این خودرو را در سال ۲۰۱۸ آغاز نماید و آن را به همراه سوپرکار پرچم‌دار الکتریکی EP9 بسازد.

بدنه و شاسی این خودرو به‌طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است. با توجه به طول ۴.۹۷ متری و فاصله‌ی ۲.۹۹ متری بین محورها، شاهد آرایش ۲-۳-۲ صندلی‌ها در کابین هستیم. در این بخش می‌توان صفحه‌نمایش بزرگ تبلت مانند در کنسول مرکزی، نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتالی، غربیلک فرمان دو پره و عناصر مشکی و سفید متضاد را مشاهده کرد.

NIO هنوز تمامی جزئیات مربوط به قوای محرکه‌ی این خودرو را اعلام نکرده اما می‌گوید که ES8 دارای پیشرانه‌های الکتریکی در اکسل جلو و عقب بوده و سیستم تعلیق بادی پیشرفته‌ای دارد.

از نظر طراحی می‌توان شباهت‌هایی را به سوپرکار EP9 و مخصوصاً در بخش عقبی تشخیص داد. از نمای جلو، چراغ‌ها یادآور سیتروئن C4 کاکتوس هستند اما اکثر بخش‌ها طراحی منحصربه‌فردی داشته و به لطف خطوط واضح بالای قوس چرخ‌ها شخصیت متفاوتی در جاده دارد.

مؤسس و مدیرعامل این کمپانی ویلیام لی گفته است:

این یک بیانیه‌ی دیگر از دید و توانایی‌های فنی و ساخت ماست. این بهترین محصول در کلاس خود بوده و نشان دهنده‌ی این است که خودروی الکتریکی چه می‌تواند باشد. من مفتخرم تمرکز بی‌پایان خود روی دید و عمل روبه‌جلو را اعلام کنم. NIO، از پیست تا جاده، به کسب افتخارات مهم در هرسال ادامه می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.