معرفی سه محصول الکتریکی جدید توسط اِوِرگرند

معرفی سه محصول الکتریکی جدید توسط اِوِرگرند

کمپانی اِوِرگرند Evergrande چین از سه خودروی الکتریکی جدید با نام های هِنگچی ۷، ۸ و ۹ رونمایی کرده است.

این کمپانی از سه محصول برنامه‌ریزی شده برای تولید در دسامبر ۲۰۲۰ رونمایی کرده بود. این خودروها به ترتیب هنگچی ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ نام داشتند. سه عضو جدید خانواده هنگچی جزو جذاب‌ترین محصولات این کمپانی هستند و اگرچه مشخص نیست چه زمانی وارد بازار خواهند شد اما اورگرند شکی ندارد که این خودروها فروش خوبی خواهند داشت.

اما مسئول طراحی هنگچی ۷ آقای ساتومی مارویاما بوده که طراح اسبق ایسوزو بوده است. این خودرو به شکل یک سدان نرم و روان با چراغ‌های جلوی T شکل، بدنه دو رنگ و نوار نورانی LED در عقب است.

خودروی بعدی هنگچی ۸ است که توسط استفان شوارز طراحی شده است. شوارز پیش از این مدیر طراحی نیسان اروپا بوده و هنگچی ۸ را به فرم یک سدان کوپه مانند و بزرگ تجسم نموده است. این خودرو دارای خطوط شناور و انحناهای ساده می‌باشد. در بخش جلو چراغ‌های LED نازکی دیده می‌شوند که با دیلایت های افقی و جلوپنجره‌ای مشکی همراه شده‌اند.

نهایتاً به هنگچی ۹ می‌رسیم که توسط جیسون کلارک هیل طراح اسبق پورشه و مرسدس بنز طراحی شده است. این شاسی‌بلند میان سایز دارای خط کمر بالا و چراغ‌های منحصربه‌فردی در جلوست که توسط یک نوار نورانی LED به همدیگر متصل شده‌اند. همین طراحی پیچیده چراغ‌ها در بخش عقب نیز دیده می‌شود.

فعلاً مشخصات فنی این سه خودرو اعلام نشده است. اورگرند در مارس ۲۰۱۹ با انتشار ادعایی بزرگ گفت طی ۳ تا ۵ سال آینده به بزرگ‌ترین و قوی‌ترین گروه سازنده خودروهای الکتریکی در دنیا تبدیل خواهد شد. منتظر سال‌های آینده هستیم تا ببینیم که این ادعا رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.