معرفی سدان Lynk & Co 03 در نمایشگاه خودروی شانگهای

معرفی سدان Lynk & Co 03 در نمایشگاه خودروی شانگهای

تقریباً یک هفته پس از انتشار آنلاین تصاویر خودروی آینده‌نگرانه‌ی Lynk & Co 02، اولین تصاویر از جدیدترین محصول این برند یعنی مدل ۰۳ نیز منتشر شده و اگرچه از آن به عنوان پروتوتایپ طراحی نام برده شده اما به نظر می‌رسد که آماده‌ی راه یافتن به خیابان‌ها است.

برخلاف مدل ۰۲ که دارای درب‌های پروانه‌ای برجسته در جلو و عقب و عناصر طراحی به یاد آورنده‌ی کشتی فضایی است، مدل ۰۳ مرسوم‌تر طراحی شده و درست همانند شاسی‌بلند ۰۱ بوده که به فرم سدان درآمده است.

جزئیات محدودی از مدل ۰۳ منتشر شده اما انتظار می‌رود از همان زیرساخت و معماری مدولار کامپکت ولوو که در مدل ۰۱ نیز بکار رفته استفاده کند. بخش جلویی ۰۳ همانند مدل ۰۱ در ارتفاع بالایی قرار داشته و شامل مجموعه‌ای از چراغ‌های کوچک یکپارچه با قوس چرخ‌های جلو می‌باشد. همین امر باعث شده تا از طراحی جداگانه‌ای برای جلوپنجره استفاده شود. نمونه‌ی حاضر در تصاویر از رینگ‌های ۵ پره، سقف مشکی، دو خروجی اگزوز و چراغ‌های عقبی LED سود می‌برد.

کابین Lynk & Co 03 به اندازه‌ی نمای بیرونی چشم‌نواز بوده و شامل کنسول مرکزی و صفحه‌نمایش لمسی است که اندکی به سمت راننده جهت‌گیری داشته است. از دیگر شاخصه‌های این بخش می‌توان به نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتال، دوخت‌های سبز روشن صندلی‌ها و جزئیات و همچنین پوشش چرم مشکی کابین اشاره کرد.

هنوز مشخص نشده نیروبخش ۰۳ چه خواهد بود اما قاعدتاً از همان قوای محرکه‌ی مدل ۰۱ باید استفاده شود. بدین ترتیب شاهد همکاری پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با واحدی الکتریکی خواهیم بود. در ادامه نیز پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری در هر دو فرم کاملاً الکتریکی و پلاگین هیبریدی وارد بازار خواهد شد.

این خودرو تا چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی شانگهای، رسماً معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.