معرفی سدان کاملاً جدید کیا K8، جایگزینی برای کادنزا

کیا اولین تصاویر از سدان کاملاً جدید خود بنام K8 را منتشر کرده است. این خودرو که اولین محصول کیا با لوگوی جدیدی این شرکت محسوب می‌شود، به‌عنوان جایگزینی برای سدان کادنزا در نظر گرفته شده است. کیا اعلام کرده است که این سدان جدید اواخر سال جاری در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود اما هنوز مشخص نیست که K8 در چه بازارهای دیگری هم عرضه خواهد شد.

در جلوی این سدان جدید یک جلوپنجرهٔ پوزه ببری بسیار بزرگ بدون قاب جلب‌توجه می‌کند که به زیبایی درون سپر جلو ادغام شده تا K8 را از دیگر مدل‌های کیا متمایز کند. در پروفیل جانبی خودرو هم خط شخصیت پویایی کار شده که از قایق‌های تفریحی در آب‌های آرام الهام گرفته است. طراحی منحصربه‌فرد K8 با چراغ‌های عقب LED که تا روی گلگیرها کشیده شده‌اند، در قسمت عقبی آن‌هم ادامه پیدا کرده است.

رئیس مرکز طراحی جهانی کیا «کریم حبیب» در مورد این خودرو می‌گوید:

به دنبال ری‌برند اخیر شرکت، ما با مدل جدید K8 به سمت ارزش‌های جدید برند خود حرکت می‌کنیم. این سدان مدرن با نوآوری و ظرافت در هستهٔ اصلی خود طراحی شده است. K8 در عین ادای احترام به K7 (کادنزا) به آینده نگاه می‌کند

کیا هنوز تصویری از داخل K8 منتشر نکرده و مشخصات فنی آن‌را هم اعلام نکرده اما گفته است که این سدان جدید بر کیفیت مدرن و پریمیوم و پرفورمنس پویا تمرکز دارد. اطلاعات بیشتر در مورد کیا K8 طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.