معرفی سدان جدید فاو جونپای A50 بازار چین

معرفی سدان جدید فاو جونپای A50 بازار چین

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید نسخه تولیدی نهایی فاو جونپای A50 است و احتمالاً خوش‌تیپ‌ترین محصول تاریخ فاو محسوب می‌شود! جونپای A50 در ماه سپتامبر وارد بازار خودروی چین خواهد شد و بهای آن از حدود ۶۰ هزار تا ۸۰ هزار یوان خواهد بود.

خودروی مذکور بر پایه‌ی همان پلتفرم جونپای CX65 واگن ساخته شده که آن هم محصول شیک دیگر این کمپانی می‌باشد. A50 نیروی خود را از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۱۲ اسب بخار می‌گیرد. فاو قبلاً گفته بود که خروجی این پیشرانه ۱۲۲ اسب بخار خواهد بود اما به نظر می‌رسد این اسب‌ها تحلیل رفته‌اند. یک گیربکس ۶ سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را بر عهده دارد. اندکی بعدتر فاو پیشرانه ۱ لیتری توربو را به این خودرو اضافه خواهد کرد. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته DCT متصل خواهد بود.

طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر با ۴۵۸۶/۱۷۶۵/۱۴۹۶ میلی‌متر و فاصله بین محورها نیز ۲۶۱۰ میلی‌متر خواهد بود. همچنین وزن خودرو نیز ۱۲۰۶ کیلوگرم اعلام شده است.

نمای عقب خودرو بسیار ساده بوده اما اصلاً کلافه کننده نیست. دیگر خودروسازان چینی باید از این کمپانی سادگی طراحی را یاد بگیرند.

خودروی موردبحث ظاهر خوبی دارد اما اگر رینگ و لاستیک‌های بزرگ‌تری داشته باشد ظاهر بسیار بهتری خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.