معرفی سدان الکتریکی جدید هونگچی E-QM5

معرفی سدان الکتریکی جدید هونگچی E-QM5

هونگچی از سدان الکتریکی جدید خود که قبلاً با نام E111 شناخته می‌شد و حالا E-QM5 نام گرفته در نمایشگاه «وسایل نقلیهٔ انرژی جدید» چین رونمایی کرده است. مثل بسیاری از خودروهای الکتریکی که اخیراً در چین معرفی شده‌اند، E-QM5 نیز از طراحی چشمگیری سود می‌برد تا در جاده‌ها از دیگر خودروها متمایز شود. جالب‌ترین قسمت این خودرو قسمت جلویی آن است زیرا در جایی که انتظار دیدن چراغ‌های اصلی را داریم، دی‌لایت‌های LED خمیده به چشم می‌خورند و چراغ‌های اصلی کمی پایین‌تر درون سپر جای گرفته‌اند. بین این چراغ‌ها نیز جلوپنجره‌ای تزئینی تعبیه شده که در سپر ادغام شده و درون آن نوارهای کرومی عمودی کار شده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی داخل E-QM5 صفحه‌نمایش لمسی بزرگی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که در میانهٔ داشبورد جای گرفته است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این قسمت نیز می‌توان به صفحه آمپر تمام دیجیتالی، غربیلک فرمان اسپرت و انتخاب‌گر دندهٔ بزرگ اشاره کرد. با توجه به تصاویر، در بخش صندلی‌های عقب خودرو کفی صاف و فضای پای کافی وجود دارد و در کنسول مرکزی عقب هم دو نگه‌دارندهٔ لیوان تعبیه شده است. در این کنسول همچنین کنترل‌های مختلفی هم به چشم می‌خورد که احتمالاً برای تنظیم صندلی‌ها و کنترل سیستم تهویه هستند.

E-QM5 روی پلت‌فرم الکتریکی جدید ساخته شده و فاصلهٔ محوری آن ۲,۹۹۰ میلی‌متر است. وظیفهٔ به حرکت درآوردن این خودرو بر عهدهٔ یک موتور الکتریکی ۱۹۰ اسب بخاری خواهد بود. این سدان الکتریکی چینی با هر بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند در حدود ۴۵۰ کیلومتر را طی کند که بُرد مناسبی به نظر می‌رسد. هونگچی E-QM5 در ماه مارس به بازار خودروی چین عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.