معرفی رنگ خاص وردِ ولترا برای فراری SF90، ۲۹۶ GTB و ۸۱۲ کامپتیزیونه

معرفی رنگ خاص وردِ ولترا برای فراری SF90، ۲۹۶ GTB و ۸۱۲ کامپتیزیونه

فراری به گرامیداشت دهمین سالگرد سفر جاده‌ای کاولکید خود ادامه می‌دهد و به تازگی از رنگ جدیدی برای خودروهای SF90 استراداله، SF90 اسپایدر، ۲۹۶ GTB و ۸۱۲ کامپتیزیونه و ۸۱۲ کامپتیزیونه A رونمایی کرده است. این خودروساز ایتالیایی رنگ جدید وردِ ولترا را به همراه برخی تصاویر نه چندان با کیفیت از خودروی ۸۱۲ کامپتیزیونه A در شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده است. البته وقتی به وب‌سایت سفارشی ساز فراری سر بزنید تصاویر باکیفیت‌تری از این رنگ را روی محصولات یاد شده خواهید یافت.

حدس می‌زنیم این رنگ در واقعیت کمی متفاوت‌تر از آن چیزی باشد که در تصاویر می‌بینیم. با این وجود می‌توانیم ترکیب عناصر رنگی وردِ ولترا شامل نارنجی و سبز را ببینیم که طبق گفته فراری از تاسکانی الهام گرفته است. در واقع این رنگ ما را به یاد طرح‌های سبز و نارنجی عمیق تاسکانی می‌اندازد.

هر ۵ محصول موردبحث با برچسب‌های سفید بزرگ روی درب‌ها که عدد ۳۹ رویش نقش بسته است خودنمایی می‌کنند. همچنین یک پرچم کوچک آمریکا هم‌ روی درب راننده و پرچم ایتالیا روی درب سرنشین دیده می‌شود. شما همچنین متوجه عناصر نارنجی‌رنگ متضاد روی کاپوت، فریم درب‌ها و درب پشتی همه خودروها خواهید شد.

برخی رنگ‌های دیگر هم توسط فراری معرفی شده‌اند و این برند گفته است رنگ‌های یاد شده نیز از سفر جاده‌ای کاولکید الهام گرفته‌اند. این رنگ‌ها شامل روسو تائورمینای بکار رفته روی SF90 استراداله و رنگ بلو کاپری به نمایش درآمده روی ۸۱۲ کامپتیزیونه است. فراری فعلاً قیمت این رنگ خاص را اعلام نکرده است اما واضح است که قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.