معرفی رسمی کراس‌ اوور جدید جیلی Bin Yue

معرفی رسمی کراس‌اوور جدید جیلی Bin Yue

پس از افشای تصاویر، جیلی رسماً کراس‌اوور جدید خود بنام Bin Yue را در چین معرفی کرده است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس‌اوور ساب‌کامپکت جیلی، روی پلت‌فرم جدید این شرکت بنام BMA ساخته شده است. بین یو خودروی شیک و زیبایی به نظر می‌رسد که در نمای جلویی آن جلوپنجرهٔ معروف جیلی جلب‌توجه می‌کند. این جلوپنجره با چراغ‌های زاویه‌داری احاطه شده درحالی‌که در بخش پایینی هم ورودی‌های هوای اسپرت با تریم نقره‌ای دیده می‌شود.

در بخش جانبی خودرو، روکش‌های پلاستیکی به همراه خط شانهٔ برجسته کار شده است. این کراس‌اوور چینی همچنین در ستون C از ویژگی سقف شناور برخوردار است که به اسپویلر بزرگ عقب ختم می‌شود. بین یو ۴.۳۳ متر طول، ۱.۸۰ متر عرض و ۱.۶۱ متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن‌هم برابر با ۲.۶۰ متر است. این یعنی کراس‌اوور جدید جیلی اندازه‌ای نزدیک به نیسان کیکس و تویوتا C-HR دارد.

طراحی شیک بین یو در کابین آن‌هم ادامه پیدا کرده است زیرا به گفتهٔ جیلی، طراحی کابین این خودرو به جت‌ها شباهت دارد. سازندهٔ چینی همچنین گفته است که بسیاری از قطعات داخلی بین یو از جنگنده‌های مافوق صوت و همین‌طور عناصر تخیلی جنگ ستارگان الهام گرفته‌اند. درهرحال کابین این کراس‌اوور ساب‌کامپکت بسیار خوب به نظر می‌رسد درحالی‌که در آن از متریال پریمیومی هم استفاده شده است. ازجملهٔ ویژگی‌های برجستهٔ کابین بین یو می‌توان به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲ اینچی و نمایشگر عریض سیستم اطلاعاتی-سرگرمی اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز شامل غربیلک فرمان چرمی، تریم فلزی و کرومی، فناوری تشخیص صدا و اینترنت وای فای ۴G می‌شود.

جیلی برای بین یو دو پیشرانهٔ مختلف را در نظر گرفته است. پیشرانهٔ اول یک نمونهٔ ۱ لیتری توربو با ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیروی این موتور توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انتقال پیدا می‌کند. این پیشرانه در هر صد کیلومتر ۵.۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند. موتور دوم اما که به‌طور مشترک با ولوو توسعه پیدا کرده، از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال این نیرو هم یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه در نظر گرفته شده است. بین یو با این موتور ظرف ۷.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر به‌طور متوسط ۶.۱ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

بین یو در بخش ایمنی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد زیرا به سیستم رانندگی خودکار سطح دو مجهز شده است که از رادار و دوربین‌های وضوح‌بالا استفاده می‌کند. به لطف این سیستم، خودرو می‌تواند تا سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت، دیگر خودروها را دنبال کرده و به‌طور خودکار خط عوض کند. دیگر سیستم‌های ایمنی برجستهٔ این کراس‌اوور جدیدی چینی هم شامل سیستم پارک خودکار، ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم هشدار نقاط کور می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.