معرفی رسمی لوگوی جدید کیا با آتش‌بازی در آسمان کُره!

معرفی رسمی لوگوی جدید کیا با آتش‌بازی در آسمان کُره!

کیا برای معرفی لوگوی جدید خود بجای استفاده از شیوه‌های معمول، کاری عجیب و البته جالب انجام داده است. این شرکت کره‌ای با آتش‌بازی در آسمان شهر اینچئون کره، لوگوی جدید خود را رسماً معرفی کرده است. گفته می‌شود طراحی این لوگو از عناصر «تقارن»، «ریتم» و «ترقی» برخوردار است. این نشان‌دهندهٔ آرزوهای کیا است که با فشردن یک دکمهٔ ری‌استارت فرضی و ایجاد مجدد خود می‌خواهد در صنعت خودروسازی آینده نقطهٔ پیشروی جدیدی را با تأکید بر عرضهٔ خودروهای الکتریکی جدید ایجاد کند.

رئیس و مدیرعامل کیا «هو سانگ سونگ» دراین‌باره می‌گوید:

لوگوی جدید کیا نشان‌دهندهٔ تعهد این شرکت در تبدیل شدن به نمادی برای تغییر و نوآوری است. صنعت خودرو یک دورهٔ تحول سریع را تجربه می‌کند و کیا در حال شکل دادن و سازگاری با این تغییرات است. لوگوی جدید ما نشان‌دهندهٔ تمایل ما برای الهام بخشیدن به خریداران است زیرا نیازهای حمل‌ونقلی آن‌ها تکامل یافته و کارکنان ما با چالش‌هایی روبرو هستند که در صنعتی با تغییرات سریع با آن‌ها مواجه هستیم

کیا اما علاوه بر معرفی رسمی لوگوی جدید خود که برای اولین بار آن‌را در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه ژنو روی کانسپت Imagine نشان داد، شعار جدید خود را هم فاش کرده است. این شعار جدید «جنبش الهام بخش» است که جایگزین شعار قبلی «قدرت برای شگفتی» می‌شود. پس از معرفی لوگو و شعار جدید، کیا استراتژی جدید خود را هم هفتهٔ آینده ارائه خواهد کرد.

[دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.