معرفی رسمی شاسی‌ بلند الکتریکی هونگچی E-HS9

معرفی رسمی شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E-HS9

هونگچی که برندی متعلق به گروه خودروسازی فاو چین است، در رویدادی که توسط این شرکت برگزار شد برای اولین بار و به‌طور رسمی، شاسی‌بلند الکتریکی لوکس خود بنام E-HS9 را به نمایش عمومی درآورده است. این اولین نمایش عمومی نسخهٔ تولیدی نهایی شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی محسوب می‌شود. همان‌طور که از تصاویر غیررسمی قبلی مشخص شده بود، E-HS9 بسیار به نسخهٔ کانسپت خود که سال گذشته با نام E115 در نمایشگاه‌های فرانکفورت و چنگدو به نمایش درآمد شباهت دارد.

در جلوی این ماشین جلوپنجرهٔ مسدود جذابی جلب‌توجه می‌کند. در این جلوپنجره خطوط عمودی نقره‌ای‌رنگی کار شده که بین آن‌ها فاصله‌های باریکی از رنگ بدنه به چشم می‌خورد و نمای بسیار جالبی را ایجاد کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این قسمت چراغ‌های دوقسمتی با دی‌لایت‌های LED است که در کنار جلوپنجره به سمت پایین جریان یافته‌اند. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های ظاهری قابل‌توجه E-HS9 هم می‌توان به شکل زیبای ستون C با تریم کرومی، اسپویلری که از انتهای سقف ادامه یافته و چراغ‌های بزرگ عقب اشاره کرد. این چراغ‌ها فرمی Y شکل دارند و با یک نوار LED به هم متصل شده‌اند.

طبق اطلاعات قبلی، E-HS9 شاسی‌بلند بزرگی است به‌گونه‌ای که ۵,۲۰۹ میلی‌متر طول، ۲,۰۱۰ میلی‌متر عرض و ۱,۷۳۱ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳,۱۱۰ میلی‌متر است. به گزارش رسانه‌های چینی، این شاسی‌بلند لوکس الکتریکی در نسخه‌های چهارنفره، شش‌نفره و هفت‌نفره به بازار عرضه خواهد شد و رینگ‌های ۲۱ اینچی یا ۲۲ اینچی برای آن قابل انتخاب خواهد بود.

در داخل E-HS9 صفحه‌نمایش یکپارچهٔ بزرگی در داشبورد جلب‌توجه می‌کند که از صفحه آمپر تمام دیجیتالی و صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تشکیل شده است. کمی پایین‌تر در کنسول میانی هم نمایشگر دیگری به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود پانل لمسی برای کنترل سیستم تهویه و سایر عملکردهای خودرو باشد. همچنین برای افزودن به حس لوکس بودن خودرو، در کابین آن از چرم، چوب، کروم و تریم مشکی پیانو استفاده شده است.

طبق اطلاعات رسمی که قبلاً منتشر شد، E-HS9 به موتورهای الکتریکی ساخت شرکت چینی «جینگ جین الکتریک تکنولوژی» مجهز خواهد بود که در محورهای عقب و جلو نصب می‌شوند و سامانهٔ چهارچرخ محرک را برای خودرو پدید می‌آورند. این ماشین در دو نسخهٔ مختلف به بازار عرضه خواهد شد که در نسخهٔ پایه، موتورهای جلو و عقب هردو خروجی یکسانی برابر با ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارند اما در نسخهٔ بالایی، موتور عقبی ۲۹۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که مجموع قدرت و گشتاور را به ۵۱۰ اسب بخار و ۷۷۰ نیوتن متر می‌رساند.

پیش‌بینی می‌شود نسخهٔ قوی‌تر E-HS9 بتواند در کمتر از ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. برای تأمین انرژی موتورها هم یک پکیج باطری ۹۲.۴ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با هر بار شارژ کامل بردی بیش از ۵۰۰ کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌کنند. شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی از هفت حالت رانندگی مختلف هم برخوردار است. قیمت E-HS9 هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود بین ۴۸۰ هزار یوآن (۶۷ هزار دلار) تا ۵۵۰ هزار یوآن (۷۷ هزار دلار) باشد. تحویل خودرو به خریداران هم از ماه سپتامبر آغاز می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.