معرفی رسمی جیپ کامپس لتیتود Sun & Safety جدید

معرفی رسمی جیپ کامپس لتیتود Sun & Safety جدید

جیپ تولید تریم جدیدی از کامپس ۲۰۲۰ با تجهیزات بیشتر را اعلام کرد.

این خودرو با برخی ویژگی‌های ظاهری و تجهیزاتی از سایر نسخه‌های ارزان‌تر متمایز می‌شود. برای مثال در کامپس لتیتود Sun & Safety پکیج‌های گروه ایمنی و امنیتی وجود دارد که شامل پایش نقاط کور و تشخیص عابران پیاده، دستیار پارک عقب، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و هشدار امنیتی می‌باشد.

همچنین خودروی یاد شده به گروه ایمنی پیشرفته ۹۴۵ دلاری با کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترمز پیشرفته، نوربالای خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از مسیر، فرمان چرمی و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار تجهیز شده است. گران‌ترین ویژگی این خودرو که به‌صورت استاندارد دیده می‌شود سانروف پانورامیکی است که در مدل‌های ارزان‌تر یک آپشن ۱۵۹۵ دلاری محسوب می‌شود.

دیگر ویژگی‌های استاندارد این خودرو که معمولاً به‌صورت آپشن عرضه می‌شوند شامل استارت از راه دور، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی و لاستیک‌های چهار فصل هستند.

افرادی که خواهان این تریم جدید از کامپس لتیتود هستند ۹ رنگ بدنه را می‌توانند انتخاب کنند. کامپس Sun & Safety همچنین به‌صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک در دسترس بوده و قیمت پایه این دو مدل به ترتیب برابر با ۲۸۸۱۵ و ۳۰۳۱۵ دلار می‌باشد.

جیپ این خودرو را تنها تا پایان مدل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.