معرفی رسمی آلپینا B5 و D5 S با قدرت بیشتر و کابین شکیل‌ تر

معرفی رسمی آلپینا B5 و D5 S با قدرت بیشتر و کابین شکیل‌تر

جدیدترین نسخه‌های آلپینا B5 و D5 S با پرفورمنس و اشرافیت بیشتر نسبت به ب‌ام‌و سری ۵ استاندارد معرفی شده‌اند. هر دو خودرو از ماه اکتبر در آلمان عرضه خواهند شد. قیمت B5 از ۱۱۷,۷۰۰ یورو برای نسخه سدان و ۱۲۰,۷۰۰ یورو برای مدل تورینگ شروع می شود؛ اما قیمت D5 S دیزلی در نسخه‌های سدان و استیشن به ترتیب از ۹۲,۵۰۰ و ۹۵,۵۰۰ یورو شروع می شود.

B5 با پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی که قدرت ۶۱۳ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به سیستم چهار چرخ محرک منتقل می شود. مشتریان می‌توانند یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی را نیز سفارش دهند. بد نیست بدانید نسل فعلی M5 کامپتیشن قدرت ۶۱۷ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد.

B5 سدان در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد درحالی‌که نسخه استیشن دو دهم ثانیه کندتر است. حداکثر سرعت این دو خودرو نیز به ترتیب ۳۳۰ و ۳۲۲ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. بازهم برای مقایسه باید گفت M5 کامپتیشن شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۴ کیلومتر در ساعتی دارد.

اگر شما پیشرانه دیزلی را ترجیح می‌دهید پس بهتر است بدانید D5 S از نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری تریپل توربو با قدرت ۴۰۲ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این خودرو در نسخه‌های سدان و استیشن شتاب ۴.۴ و ۴.۶ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن‌ها نیز به ۲۸۶ و ۲۸۳ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این دو مدل نیز دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک هستند.

B5 و D5 S از دامپرهای تطبیقی سود برده و فرمان پذیری چرخ های عقب باعث می شود چرخ ها تا ۲.۳ درجه به چپ و راست بپیچند. این خودروها از رینگ‌های ۲۰ اینچی خاص آلپینا سود می‌برند.

در بحث طراحی، محصولات جدید آلپینا دارای نمای جلوی بازنگری شده‌ای هستند که فاصله بین میله های ورودی‌های هوای آن ۴۰ درصد بزرگ‌تر از سری ۵ هستند. آلپینا همچنین یک سپر عقب جدید برای هماهنگی بهتر با خروجی‌های اگزوز در نظر گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.