معرفی دو نسخه ویژه از مرسدس G کلاس

معرفی دو نسخه ویژه از مرسدس G کلاس

مصرف‌کننده‌هایی که به دنبال مدلی متمایزتر از مرسدس بنز G کلاس کنونی می‌گردند هم‌اکنون می‌توانند دو نسخه‌ی مخصوص از این خودرو را انتخاب کنند.

اولین مدل که “ادیشن” خوانده می‌شود در مدل‌های G350d و G500 قابل سفارش بوده و بهای آغازین این دو خودرو در آلمان به ترتیب ۱۰۹۸۷۸ و ۱۲۱۶۸۳ یورو است.

از جمله شاخصه‌های ظاهری متفاوت این خودرو می‌توان به رنگ‌های سفارشی قرمز Designo Magma، سفید Designo Mystic و مشکی Obsidian، رینگ های ۵ پره‌ی AMG با لاستیک‌های ۵۵/۲۷۵ و جزئیات مشکی روی جلوپنجره، پوشش آینه‌های جانبی و کاور لاستیک زاپاس اشاره کرد.

داخل کابین G واگن ادیشن شاهد چرم مشکی ناپا با دوخت‌های قرمز، غربیلک فرمان AMG پرفورمنس، کمربندهای ایمنی قرمز، دستگیره‌های چرم مشکی در سقف و نشان ویژه‌ی Designo Manufaktur Edition روی کنسول مرکزی هستیم. شایان ذکر است پکیج‌های انحصاری، اسپورت و کروم به‌صورت استاندارد در این دو خودرو وجود دارند.

افرادی که خواهان پرداخت پول بیشتر برای مدل‌های ویژه‌ی مرسدس-ای ام جی G63 و G65 هستند می‌توانند این خودروها را به ترتیب با بهای ۱۶۳۱۲۵ و ۲۸۷۶۵۸ یورویی خریداری نمایند.

ویژگی‌های متمایز کننده‌ی این خودرو نسبت به مدل‌های عادی عبارت‌اند از رنگ انحصاری خاکستری با نام AMG مونزا، گارد زیرین مخصوص ساخته شده از فولاد ضدزنگ، نوارهای AMG اسپورت روی کناره‌ها و پوشش زاپاس همرنگ با خودرو. هر دو خودرو از رینگ‌های ۲۱ اینچی و لاستیک‌های ۴۰/۲۹۵ بهره برده و مدل G63 دارای رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن است. رینگ‌های مدل G65 نیز پولیش خورده و خاص هستند.

داخل کابین می‌توان داشبورد چرمی دو رنگ، صندلی‌های اسپورت AMG و چرم ناپا با ۶ رنگ انتخابی را مشاهده کرد. خریداران همچنین حق انتخاب صندلی‌های دو رنگ سفارشی با چرم ناپا و ۳ رنگ مختلف و همچنین تریم های کربن یا مشکی پیانو را دارد. از دیگر انتخاب‌ها می‌توان به پکیج صندلی‌های راحت، کمربندهای ایمنی قرمز، دستگیره‌های مشکی سقف و غربیلک فرمان دو رنگ AMG اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.