معرفی دوچرخه الکتریکی و آفرود جیپ E-Bike

معرفی دوچرخه الکتریکی و آفرود جیپ E-Bike

جیپ می‌داند که مشتریانش به فعالیت‌های خارج از جاده علاقه دارند و به همین خاطر وسایل جانبی زیادی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. دوچرخه‌های کوهستانی یکی از موضوعات موردعلاقه افراد بوده و این خودروساز آمریکایی با شرکتی به نام QuietKat همکاری کرده و حاصل کار دوچرخه الکتریکی E-Bike 2020 می‌باشد. همانند جیپ رانگلر ۴xe پلاگین هیبریدی جدید، این دوچرخه دارای پیشرانه‌ای الکتریکی و قابلیت‌های آفرود است.

پیشرانه ۷۵۰ واتی پایه، گشتاور قابل‌توجه ۱۶۰ نیوتون متری داشته و حتی کیت ارتقای ۱۰۰۰ واتی نیز در دسترس می‌باشد. دوچرخه‌سوار می‌تواند پیشرانه الکتریکی را با استفاده از دسته‌ای جداشدنی کنترل کند. همچنین ۱۰ سطح متفاوت از دستیار میدونی وجود داشته و شما می‌توانید همانند یک دوچرخه معمولی میدونی زده یا تنها از حالت الکتریکی استفاده کرده و یا ترکیبی از هر دو را در اختیار داشته باشید. از آنجایی که در این دوچرخه هم از میدونی استفاده می‌شود و هم از پیشرانه الکتریکی بنابراین E-Bike دوچرخه‌ای هیبریدی است.

همانند اکثر محصولات کنونی جیپ این دوچرخه نیز دارای گیربکس ۹ سرعته بوده و بنابراین حرکت در سربالایی‌ها راحت‌تر صورت می‌گیرد. ترمزهای دیسکی چهار پیستونه نیز قدرت توقف دوچرخه موردبحث را تأمین می‌کنند. QuietKat این دوچرخه را برای آفرود طراحی کرده و بنابراین نام و اعتبار جیپ در آن به چشم می‌خورد. سیستم تعلیق خاص این دوچرخه شامل دوشاخ سفارشی باکمک‌های گازی در جلو و تعلیق RockShox Monarch RL در عقب بوده و کشش و پایداری آن در هر سطحی تضمین شده است. لاستیک‌های ۴.۸ اینچی نیز توانایی‌های بیشتری را در هر نوع زمینی به ارمغان می‌آورند.

جیپ E-Bike برد الکتریکی ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتری داشته و باتری آن قابل جدا شدن است بنابراین به سرعت می‌توانید باتری دیگری را در جای خود قرار داده و توقفی نداشته باشید. قیمت این دوچرخه تولید محدود از ۵,۸۹۹ دلار شروع شده و به ۶,۳۲۷ دلار هم می‌رسد. باتری دوم را می‌توان با بهای ۷۴۹ دلار خریداری کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.