معرفی خودروی فرمول ۱ مرسدس بنز در سال ۲۰۲۰

معرفی خودروی فرمول ۱ مرسدس بنز در سال ۲۰۲۰

تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس از پوشش بدنه‌ی خودروی فرمول ۱ خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است. در حقیقت برای این کار از همان خودروی مسابقه‌ای سال پیش استفاده شده است.

این رویداد با اعلام همکاری ۵ ساله با INEOS همراه بوده است. این شرکت جهانی هم‌اکنون رابطه‌ای نزدیک‌تر با فرمول ۱ دارد؛ اما خودروی سال ۲۰۲۰ مرسدس تا چند روز دیگر در پیست سیلورستون حضور خواهد یافت تا تست‌های خود را انجام دهد.

توتو ولف مدیرعامل تیم گفته است:

همکاری با INEOS لحظه‌ای بسیار پرافتخار برای ماست. جاه‌طلبی، پویایی و شوق کارآفرینی این شرکت کاملاً با روح مرسدس-ای ام جی پتروناس همخوانی دارد.

این مدیر ارشد ادامه داده است:

این همکاری جدید زیرساخت مهمی برای برنامه‌های آتی ما در فرمول ۱ است. همکاری یاد شده بار دیگر نشان دهنده‌ی جذابیت ورزش برای برندهای جهانی است.

همکاری ۵ ساله مرسدس با INEOS خط بطلانی بود بر شایعات خروج مرسدس از فرمول ۱ پس از فصل ۲۰۲۰. برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند استون مارتین به عنوان یک تیم مسابقه‌ای ری برند شده به فرمول ۱ بازمی‌گردد.

مؤسس INEOS نیز گفته است:

تبدیل شدن به همکار اصلی بهترین تیم فرمول ۱ دنیا مایه افتخار است. ما با یکی از با پرستیژترین برندهای دنیا یعنی مرسدس بنز همکاری می‌کنیم.

اما نوع طراحی، رنگ‌ها و پوشش بکار رفته در بدنه‌ی خودروی فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس مشابه خودروی سال پیش بوده و تنها طرح قرمز رنگ به خاطر همکار جدید روی آن دیده می‌شود. ما امیدواریم مرسدس بهبودهایی بیشتر در طراحی خودروی خود انجام دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.