معرفی جی‌ام‌سی کانیون AT4 پرفورمنس ادیشن، سرسخت‌تر و توانمندتر

معرفی جی‌ام‌سی کانیون AT4 پرفورمنس ادیشن، سرسخت‌تر و توانمندتر

جی‌ام‌سی کانیون AT4 مدل ۲۰۲۱ در ماه ژانویه معرفی شد اما حالا با معرفی نسخهٔ جدیدی بنام آفرود پرفورمنس ادیشن، خانوادهٔ این پیکاپ میان سایز گسترش یافته است. این نسخه برای تلفیق راحتی و توانایی‌های آفرود طراحی شده است و در ظاهر با سر اگزوزهای مشکی براق، نشان‌های مشکی کربنی AT4 و رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی براق با لاستیک‌های ۳۱ اینچی گودریچ رانگلر، نمای خاصی به خود گرفته است. علاوه بر این، ارتفاع تعلیق افزایش یافته و بادگیر زیر سپر جلو هم حذف شده است. به لطف این تغییرات، زاویهٔ حمل پیکاپ با بیش از ۳۵ درصد بهبود به نزدیک ۳۰ درجه رسیده است.

علاوه بر بهبود زاویهٔ حمله، کانیون AT4 آفرود پرفورمنس ادیشن به محافظ رکاب‌های لوله‌ای و صفحات محافظ آلومینیومی وظیفه سنگین هم مجهز شده که ۴ میلی‌متر ضخامت دارند. این صفحات که در جلو و وسط پیکاپ نصب شده‌اند، از رادیاتور، دیفرانسیل جلو، سیستم فرمان و کارتل روغن محافظت می‌کند. تکمیل‌کنندهٔ ارتقاءهای بیرونی این پیکاپ آفرودی هم کفی وظیفه سنگین قسمت بار است.

جی‌ام‌سی در مورد پیشرانهٔ این کانیون آفرودی حرفی نزده است اما احتمالاً با همان موتورهای نسخه‌های معمولی ارائه خواهد شد که شامل یک ۳.۶ لیتری V6 بنزینی و یک ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل می‌شود. پیشرانهٔ بنزینی ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور دارد درحالی‌که موتور دیزلی ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

صرف‌نظر از نوع پیشرانه، کانیون AT4 آفرود پرفورمنس ادیشن به‌صورت استاندارد به سیستم تعلیق متمرکز بر آفرود، سامانهٔ چهارچرخ محرک و قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک مجهز خواهد بود. این پیکاپ آفرودی از اواخر امسال قابل سفارش خواهد بود اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است. بااین‌حال انتظار می‌رود قیمت این نسخهٔ جدید از کانیون AT4 استاندارد بیشتر باشد که قیمت آن از ۳۹,۳۹۵ دلار آغاز می‌شود و در نسخهٔ دیزلی به ۴۵,۵۷۰ دلار می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.