معرفی جیپ گرند چروکی S لیمیتد ادیشن جدید

معرفی جیپ گرند چروکی S لیمیتد ادیشن جدید

جیپ دو مدل سفارشی از شاسی‌بلند محبوب گرند چروکی را در استرالیا معرفی کرد. این خودروها S لیمیتد و S اورلند نام دارند و قیمت آن‌ها از ۵۰۸۱۳ و ۸۵۹۹۲ دلار آمریکا آغاز می‌شود.

اولین مدل تنها به تعداد ۱۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد و قلب تپنده‌ی آن از نوع ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری همی‌ خواهد بود. قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب برابر با ۳۴۷ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتون متر بوده و ظرفیت یدک کشی آن نیز ۳۵۰۰ کیلوگرم اعلام شده است.

از جمله ویژگی‌های متمایز این خودرو می‌توان به کاپوت مدل SRT، عناصر کریستال گرانیت و مشکی روی جلوپنجره، عناصر مشکی براق اطراف بدنه، قوس‌های چرخ و دستگیره‌های درب و رکاب‌های همرنگ بدنه، رینگ‌های ۲۰ اینچی و نشان‌های S نقره‌ای اشاره کرد.

داخل کابین گرند چروکی S لیمیتد هم عناصر تیتانیم مایع، تریم چرمی هریتیج و سانروف پانورامیک بزرگ دیده می‌شود.

اما مدل گرند چروکی S اورلند از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل که قدرت ۲۴۷ اسبی و گشتاور ۵۷۰ نیوتون متری دارد سود می‌برد. این خودرو نیز ظرفیت یدک کشی مشابه مدل S لیمیتد برخوردار است.

این خودرو هم ویژگی‌های ظاهری متمایزی دارد که شامل مواردی همچون جلوپنجره‌ی کریستال گرانیت و مشکی، عناصر گرانیتی روی بدنه، نشان‌های خاص، دستگیره‌های درب همرنگ بدنه و… می‌باشد. این خودرو با چراغ‌های تیره، ریل‌های سقف تیره و رینگ‌های ۲۰ اینچی عرضه می‌شود.

کابین این خودرو از صندلی‌های SRT با چرم ناپای مشکی، پانل درب ویژه، میدونی‌های روشن و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون و… برخوردار شده است.

تنها ۱۲۰ دستگاه از جیپ گرند چروکی S اورلند ساخته خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.