معرفی جیلی بورووی، سدان خوش‌تیپ چینی

معرفی جیلی بورووی، سدان خوش‌تیپ چینی

جیلی با معرفی سدان جدید و پلاگین هیبریدی بورووی GE به گسترش سبد محصولات خود در بازار بزرگ چین ادامه می‌دهد.

بنا به گفته Xincheping این خودرو نسخه پلاگین هیبریدی از خانواده بورووی بوده و از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم و یک واحد الکتریکی استفاده می‌کند. این قوای محرکه به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل شده اند.

پیشرانه ۳ سیلندر این سدان ساخت ولوو بوده و پیش از این در XC40 T3 دیده شده است. همچنین این پیشرانه به محصولات الکتریکی شده جدید ولوو یعنی سری ۴۰ نیز راه خواهد یافت و البته محصولات لینک اند کو نیز از آن سود خواهند برد.

هنوز مشخصات فنی بورووی منتشر نشده زیرا این خودرو به‌صورت رسمی چند روز دیگر معرفی شده و از اواسط تابستان در بازار داخلی چین عرضه خواهد شد. البته گفته می‌شود مصرف سوخت این خودرو تنها ۱.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است که در صورت واقعی بودن بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

از نقطه نظر طراحی، بورووی پلاگین هیبریدی دارای زبان طراحی محصولات مدرن جیلی بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به جلوپنجره بازنگری شده و چراغ‌های جلوی جدید اشاره کرد.

در کابین این خودرو شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار بزرگ با صفحه لمسی ۱۲.۲ اینچی است که عملکردهای متنوعی را در اختیار کاربر می‌گذارد. دیگر ویژگی‌های این خودرو عبارت‌اند از شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، نورپردازی زیبای کابین با LED های گوناگون و…

علیرغم اینکه صفحه‌نمایش بزرگ در میانه داشبورد نصب شده اما جیلی پشت آمپرهای دیجیتالی را در بورووی پلاگین هیبریدی ارائه نکرده که احتمالاً دلیل این کار کاهش هزینه‌ها بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.