معرفی جدیدترین آمبولانس‌های مرسدس و فولکس

معرفی جدیدترین آمبولانس‌های مرسدس و فولکس

اخیراً BMW در نمایشگاه RETTmobile آلمان از سبد محصولات کامل خود برای این رویداد پرده‌برداری کرد؛ اما باواریایی ها تنها خودروسازی نیستند که جدیدترین محصولات اورژانس خود را روانه این نمایشگاه کرده‌اند زیرا فولکس‌واگن و مرسدس بنز هم با دست پر وارد میدان شده‌اند.

فولکس‌واگن در نمایشگاه مورد بحث حداقل ۸ خودروی سواری و تجاری را تغییر داده و به نمایشگاه امداد و نجات آلمان آورده است. از جمله این خودروها می‌توان به تیگوان آل اسپیس اشاره کرد که به فرم یک آمبولانس درآمده و دارای چراغ‌های گردان و تجهیزات پزشکی کامل است.

دیگر محصول این کمپانی T-Roc است که به عنوان خودروی واکنش سریع عمل می‌کند. دیگر محصولات فولکس هم خودروهای فرماندهی گلف و آرتئون، آمبولانس شاران، خودروی آتش‌نشانی کومبی و خودروهای آمبولانس و امداد و نجات شکل گرفته بر مبنای ون بزرگ کرافتر هستند.

مرسدس هم با شرایط مشابهی در نمایشگاه حضور یافته است. این خودروساز خوش‌نام نسخه‌های پزشکی از ون اسپرینتر جدید و پیکاپ X کلاس را تدارک دیده است. این دو خودرو برای اولین بار است که در RETTmobile به نمایش درمی‌آیند.

یک دستگاه یونیماگ که به فرم آتش‌خاموش‌کن آفرود درآمده به همراه کراس اوور هیبرید GLC 350e که نقش آمبولانس را ایفا می‌کند از دیگر خودروهای برجسته غرفه مرسدس هستند. همچنین محصولات ویتو و آتگوی مرسدس هم شکل خودروهای امداد و نجات را به خود گرفته‌اند. همه‌ی این محصولات نشان دهنده تجربه و البته سبد محصولات گسترده دایملر در بحث پزشکی و امداد و نجات می‌باشند.

متأسفانه تصاویر زیادی از این محصولات منتشر نشده است اما دست‌اندرکاران نمایشگاه تصاویر خوبی را تهیه کرده‌اند که ما نیز آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.