معرفی ب‌ام‌و M340i تیون شده توسط جی پاور

معرفی ب‌ام‌و M340i تیون شده توسط جی پاور

جدیدترین نسل ب‌ام‌و M340i xDrive حتی در حالت استاندارد نیز عملکرد خوبی دارد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۳۸۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای می‌شود؛ اما اگر به این ارقام قانع نیستید می‌توانید قدرت بیشتری را به دست آورید.

اینجاست که جی پاور وارد میدان می‌شود. نظرتان درباره یک سری ۳ استیشن با قدرت بیشتر از M3 F80 چیست؟ این تیونر مشهور پاسخ مناسبی به این درخواست داشته اما ابتدا بیایید نگاهی به پروژه‌ی دیگر جی پاور برای سری ۳ کد G20/G21 و نسخه‌ی M340i xDrive بیندازیم.

در آغاز به پکیج پایه GP-420 می‌پردازیم که قدرت را به ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور را به ۶۰۰ نیوتون متر می‌رساند. این پکیج فقط اقدام به ارتقای نرم‌افزاری پیشرانه کرده و خبری از آپگرید سخت‌افزاری نیست. اگر خواهان قدرت بیشتری باشید باید کیت GP-470 را انتخاب کنید که شامل سیستم اگزوز پرفورمنس با مبدل کاتالیتیک جدید نیز بوده و قدرت و گشتاور را به ۴۷۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتون متر می‌رسد. این آمار و ارقام بالاتر از M3 F80 هستند.

نهایتاً هم به پکیج پرچم‌دار GP-510 می‌رسیم که طبق نام‌گذاری جی پاور باعث ایجاد قدرت ۵۱۰ اسب و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متری می‌شود. این قدرت به لطف استفاده از نرم‌افزار مدیریت پیشرانه جدید و توربوهای بزرگ‌تر و همچنین اضافه شدن آپگریدهای نرم‌افزاری یاد شده به دست می‌آید. جی پاور حتی سقف سرعت این خودرو را به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت رسانده است.

از نظر شتاب گیری، با سفارش کیت اولی شاهد ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای خواهید شد درحالی‌که کیت دوم شتاب ۳.۸ ثانیه‌ای را ایجاد کرده و نهایتاً هم کیت سوم یک‌دهم ثانیه از زمان شتاب گیری را کاهش می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.