معرفی ب‌ام‌و سری ۴ کوپه دارک ادیشن جدید برای بازار امارات

معرفی ب‌ام‌و سری ۴ کوپه دارک ادیشن جدید برای بازار امارات

به منظور گرامیداشت عرضه جدیدترین نسل ب‌ام‌و سری ۴ کد G22 در بازار امارات، باواریایی ها تصمیم گرفته‌اند نسخه‌ای سفارشی از آن با نام دارک ادیشن را که دارای رنگ بدنه مشکی سفیر است معرفی کنند.

مراسم معرفی این خودرو هفته پیش در هتل ریتز کارلتون گرند کانال ابوظبی انجام شده است. در این تصاویر می‌توانیم بار دیگر طراحی سری ۴ جدید و البته جلوپنجره بزرگ آن را ببینیم.

این خودرو از پکیج M اسپورت استفاده کرده و دارای چراغ‌های جلوی شادولاین ب‌ام‌و، پکیج M کربن بکار رفته در آینه‌ها، سپر جلو، دیفیوزر عقب و اسپویلر لبه صندوق می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های سری ۴ دارک ادیشن جدید می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی، ترمزهای M اسپورت با کالیپرهای قرمزرنگ و… اشاره کرد. در کابین نیز چرم ویژه به همراه فرمان M اسپورت، سیستم صوتی هارمن کاردون، کمربندهای صندلی M اسپورت و سانروف خودنمایی می‌کنند.

اما موضوع جالب درباره این خودرو هماهنگی بهتر جلوپنجره با کلیت بدنه است که دلیلش هم طرح مشکی‌رنگ بکار رفته در کل خودرو می‌باشد. شاید با دیدن این نسخه از سری ۴ نظر شما درباره طراحی آن کمی تغییر یابد.

اما از نظر قوای محرکه باید گفت خودروی یاد شده از نوع ۴۳۰i بوده و از پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت جزو شاخصه‌های عملکردی سری ۴ یاد شده هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.