معرفی ب‌ام‌و سری ۳ “گرن لیموزین” بازار هند

معرفی ب‌ام‌و سری ۳ “گرن لیموزین” بازار هند

اگر ساکن هند باشید و خودرویی راحت‌تر از ب‌ام‌و سری ۳ را می‌خواهید اما دوست ندارید قیمت این خودرو به اندازه سری ۵ باشد می‌توانید نسخه طویل‌تر از سری ۳ را انتخاب کنید.

البته برخلاف سری ۳ طویل بازار چین که با پسوند ساده LWB شناخته می‌شود، سری ۳ طویل‌تر بازار هند پسوند “گرن لیموزین” را یدک می‌کشد که همانند نام های گرن کوپه یا گرن توریسمو از نظر آوایی هماهنگی لذت بخشی دارد.

صرف‌نظر از نام این خودرو، نسخه طویل‌تر ب‌ام‌و سری ۳ خیلی طول بیشتر خود را نشان نمی‌دهد. ب‌ام‌و به دنبال حفظ تناسبات کلی خودرو بوده و درعین‌حال ۱۱ سانتی‌متر را به فاصله بین محوری افزوده و آن را به ۲۹۶۱ میلی‌متر رسانده است.

طول کلی سری ۳ گرن لیموزین به ۴۸۲۹ میلی‌متر رسیده بنابراین این خودرو به اندازه سری ۵ طویل نیست اما فاصله بین محوری این دو خودرو قابل‌مقایسه می‌باشد و اختلاف زیادی از این منظر وجود ندارد.

این خودرو به دو صورت ۳۲۰ ld گرن لیموزین و ۳۳۰ Li گرن لیموزین در دسترس بوده و آن‌ها را می‌توان از نوع لاکچری لاین یا M اسپورت فرست ادیشن سفارش داد که این مدل دوم دارای پکیج آئرودینامیک، رینگ‌های ۱۸ اینچی و فرمان چرمی M می‌باشد.

خودروی موردبحث همچنین از پشت‌سری‌های جدید در عقب و استراحتگاه دست جدید سود می‌برد. فضای بار سری ۳ گرن لیموزین نیز به ۴۸۰ لیتر رسیده است.

قیمت این خودرو از ۵,۱۵۰,۰۰۰ روپیه معادل ۷۰,۵۷۴ دلار شروع شده درحالی‌که حداقل قیمت سری ۵ در بازار هند برابر با ۵,۶۰۰,۰۰۰ روپیه معادل ۷۶,۶۴۰ دلار می‌باشد. به نظر شما کدام‌یک از این دو خودرو انتخاب بهتری هستند؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.