معرفی برنامه سرویس اشتراک خودرویی مرسدس بنز

معرفی برنامه سرویس اشتراک خودرویی مرسدس بنز

اخیراً ب‌ام‌و سرویس اشتراک خودرویی جدیدی را در نشویل تنسی معرفی کرده و به نظر می‌رسد به زودی مرسدس بنز نیز سرویس ویژه خود را عرضه خواهد کرد.

اتوموتیوزنیوز گزارش داده که مرسدس بنز به نمایندگی‌های سرویس اشتراک خود در آمریکا گفته از ماه ژوئن امسال برای ارائه برنامه سرویس اشتراک خودرویی به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی در دو شهر آماده باشند. این خودروساز آمریکایی از اشاره به دو شهر موردنظر خودداری کرده اما یکی از مدیران این برند گفته یکی از شهرها دارای سه نمایندگی و دیگری نیز دارای دو نمایندگی مرسدس بنز می‌باشد.

بدین ترتیب احتمالاً برنامه آزمایشی مرسدس در مکان‌های نسبتاً شلوغ کلید خواهد خورد. اگرچه هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما یکی از شهرهای احتمالی آتلانتای جورجیاست زیرا در این شهر دو نمایندگی مرسدس بنز و همچنین مقر اصلی شرکت وجود دارند.

مرسدس از ارائه جزئیات بیشتر درباره برنامه اشتراک خودرویی خود خودداری کرده اما برنامه دسترسی توسط ب‌ام‌و به کاربران فرصت انتخاب مدل‌های متنوعی را می‌دهد. در برنامه پایه با پرداخت ماهانه ۲ هزار دلار می‌توان خودروهایی همچون سری ۴، سری ۵، X5 و X2 را انتخاب نمود. همچنین با پرداخت حق اشتراک ۳۷۰۰ دلاری نیز می‌توان پشت فرمان خودروهای اسپورت M4، M5، M6، X5 M و X6 M نشست.

احتمالاً مرسدس نیز همین رویه را دنبال خواهد کرد و ردیف‌های پرداخت گوناگون آن دسترسی به خودروهای مختلف را امکان‌پذیر خواهند کرد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این خودروساز محصولات ساخت AMG همچون C63 کوپه و E63 سدان را نیز ارائه خواهد کرد یا خیر.

مرسدس جدای از اطلاعیه آماده‌سازی جهت ارائه برنامه اشتراک خودرویی به نمایندگی‌های خود گفته آماده دریافت کراس اوور EQC نیز شوند. این خودرو ظاهراً از پاییز سال آینده عرضه خواهد شد بنابراین مرسدس می‌خواهد نمایندگی‌ها در زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا از خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی حمایت شایسته‌ای به عمل آید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.