معرفی بازی Cyber Hunter؛ ترکیب بتل رویال و پارکور چگونه است؟

معرفی بازی Cyber Hunter؛ ترکیب بتل رویال و پارکور چگونه است؟

کمپانی چینی NetEase انواع و اقسام بتل رویال‌ها را در کتاب‌خوانه‌ بازی‌هایش دارد. آن‌ها با Rules of Survival کارشان را آغاز کردند و توانستند پیش از انتشار پورت رسمی پابجی موبایل یک تجربه سرگرم‌کننده از بتل رویال ارائه بدهند و بعد‌ها با معرفی Cyber Hunter و RideOut Heroes نشان دادند که می‌خواهند با تغییراتی کوچیک در این سبک طیف بیشتری را جذب کنند.

حتی همین الان که این مطلب را می‌خوانید، چینی‌ها تست خصوصی یک بازی جدید با نام Disorder را شروع کرده‌اند که کلونی سوم شخص از اثر پر سر و صدای این روزهای دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی Apex Legends به‌حساب می‌آید؛ NetEase تمام تلاشش را به‌کار گرفته تا بازار بتل رویال گوشی را در دستان خودش بگیرد.

اما بین بازی‌های بتل رویالی که این استودیو در دست ساخت دارد، بالاخره سایبر هانتر (Cyber Hunter) به انتشار جهانی رسید. عنوانی که با وجود رقیبان قدرتمندی مثل پابجی موبایل، فورتنایت یا Rules of Survival وظیفه سختی به‌عهده داشته و سوال اینجاست با وجود اشباع شدن بتل رویال، سازنده با چه تغییراتی سعی کرده طرفداران را به سمت عنوانش بکشاند؟

سایبرهانتر روندی شبیه به بقیه بتل رویال‌ها پیش گرفته؛ در این بازی نیز صد بازیکن در محیطی بزرگ، بدون تجهیزات خاصی رها می‌شوند و تنها وظیفه‌شان این است که زنده بمانند. در پایان هر فرد یا تیمی که بتواند از این مهلکه جان سالم به‌ در ببرد، برنده نبرد خواهد شد. بازی خیلی زیاد به دیگر ساخته‌های بتل رویال NetEase شباهت دارد.

اگرچه ظاهر سایبرهانتر حال و هوایی تکنولوژی محورتر به خودش گرفته و انگار شخصیت‌ها از یک دنیای سایبرپانک‌گونه پا به جزیره گذاشته‌اند ولی نوع طراحی ساختمان‌ها، انیمیشن‌های حرکت شخصیت و تیراندازی کاراکتر اصلی وامدار آثار بتل رویال قبلی چینی‌ها است. چیزی که مشابهش را با دیگر ساخته معروف این روزهای NetEase یعنی LifeAfter هم دیده بودیم.

در واقع انگار بازی‌های آن‌ها یک بِیس کلی یکسان دارند و سازنده بیشتر تغییراتی در آن می‌دهد. اما ویژگی که Cyber Hunter را به اثری متفاوت‌تر نسبت به بقیه بتل رویال‌ها تبدیل کرده، جنب و جوش بیشتر در بازی است. در این عنوان می‌توانید با سرعت روی زمین غلت بخورید، از دیوارها یا درختان بالا بروید و آن‌جا پناه بگیرید یا حتی اگر منابع لازم را داشتید، همان لحظه موتور بسازید.

بازی سعی کرده همه‌چیز را در دسترس‌تر قرار بدهد تا سرعت مبارزات بالا برود. هرچند برای رسیدن به این هدف، نیاز بود تا همان بیسی که بالاتر صحبت کردیم تغییرات بیشتری داشته باشد ولی همچنان می‌توانیم Cyber Hunter را یک بتل رویال سرگرم‌کننده با چاشنی حرکات پارکور بنامیم.

بنابراین برای بازیکن‌هایی که به دنبال یک اثر متفاوت‌تر از پابجی موبایل یا فورتنایت هستند، Cyber Hunter می‌تواند گزینه خوبی باشد. بازی استانداردهای لازم برای ارائه یک تجربه با کیفیت از بتل رویال روی گوشی را رعایت کرده و اگر جزو این دسته از بازیکن‌ها هستید، بد نیست نیم نگاهی به این عنوان بیاندازید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.