معرفی اسکوتر مفهومی جدید پژو-سیتروئن

معرفی اسکوتر مفهومی جدید پژو-سیتروئن

اگر هنوز هم فکر می‌کنید رنو توئیزی یک خودروی الکتریکی جالب توجه است بهتر است نگاهی هم به جدیدترین خودروی مفهومی گروه پژو-سیتروئن بیندازید.

این خودروی مفهومی که توسط کنسرسیوم EU-LIVE رونمایی شده بخشی از برنامه Push-to-Pass پژو-سیتروئن برای ارائه راه‌حل‌های حمل‌ونقل جدید است که در کلاسی بین خودروهای دو و چهار چرخ قرار می‌گیرد.

با طول ۲.۴ متری و پهنای ۰.۸۵ متری، این خودروی مفهومی دارای درب‌های قیچی مانند به منظور به حداکثر رساندن راندمان در فضاهای پارک تنگ بوده و دارای کابینی با کیسه هوا و کمربندهای ایمنی است.

علیرغم ظاهر اسکوتر مانند این کانسپت می‌توان آن را در بزرگراه‌ها نیز استفاده کرد اما این کار نیازمند گواهینامه رانندگی است.

پژو-سیتروئن ادعا می‌کند این کانسپت سواری آسانی به عنوان یک اسکوتر سه چرخ داشته که به لطف مکانیسمی که هندلینگ را بهبود بخشیده و از تکنولوژی کنترل لغزش بهره می‌برد چنین عملکردی میسر شده است.

نیروبخش کانسپت مورد بحث قوای محرکه پلاگین هیبریدی است که ترکیبی از یک پیشرانه بنزینی تک سیلندر ۴۲ اسب بخاری و دو واحد الکتریکی بوده که توسط برمبو و Elaphe توسعه یافته و البته باتری الکتریکی ۴۸ ولتی آن توسط سامسونگ SDI طراحی شده است. این طرح مطالعاتی محدوده حرکتی ۳۰۰ کیلومتری داشته که ۷۰ کیلومتر آن در حالت بدون آلایندگی است. سقف سرعت کانسپت پژو-سیتروئن ۱۳۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.