مصاف جانانه فورد GT و فراری ۴۸۸ اسپایدر

مصاف جانانه فورد GT و فراری ۴۸۸ اسپایدر

درگ تایمز در فلوریدای آمریکا کاملاً گرد و خاک به پا کرده است. به تازگی کلیپی از آن منتشر شده که البته طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. در جدیدترین درگ برگزار شده یک دستگاه فورد GT با یک دستگاه فراری ۴۸۸ اسپایدر روبرو شده است.

این دو خودرو از نظر مشخصات فنی کاملاً نزدیک به هم هستند به گونه‌ای که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی فورد قدرت ۶۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۴۵ نیوتون متری داشته و یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیرو را به چرخ‌ها می‌رساند. از طرف دیگر فراری ۴۸۸ اسپایدر دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو است که قدرت ۶۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متری آن از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها فرستاده می‌شود.

اگرچه نمی‌خواهیم نتیجه‌ی نهایی را لو دهیم اما باید بگوییم GT استارت سختی در این درگ داشته است. حتی در حالت لانچ هم کمی اسپین چرخ دیده می‌شود. برای اینکه بدانید آیا نبود چسبندگی کافی در ابتدای کار باعث عقب افتادن فورد GT شده یا خیر حتماً ویدئوی زیر را تماشا بفرمایید.

اما در بخش بعدی کلیپ می‌توانید بهترین روز GT را مشاهده کنید. این سوپرکار توانسته مسافت ۴۰۰ متر را با سرعت ۲۱۴.۲ کیلومتر در ساعت طی کند که قابل‌توجه است. فورد حداکثر سرعت ۳۴۷.۶ کیلومتر در ساعت را برای سوپرکار خود اعلام کرده بنابراین دستیابی به آن با توجه به عملکرد این خودرو در مسافت‌های ۴۰۰ متر کاملاً شدنی است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.